לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד



כינוי: 

בת: 33

Google:  23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

מפוזרת


בין הרצון לגלות חויות חדשות

לבין לשמור על הקיים,בין החלטה אחת

לשניה.אני לא יודעת דבר

 

אני מניחה שאם אעיז מחר בטיפול

להשים את הדברים על השולחן

אשתחרר מזה אם כי ערן הוא לא בעל

דעה שאפשר לקחת בביטחון מלא

הוא לא מאמין באלוקים ולכן יש דברים

שלא יבין.בכל מקרה זה לא תפקיד של מטפל

להביע דעה אלא לעזור לי להגיע למקום שלם יותר

 

הדילמה הלא פשוטה העומדת בפני

היא לקיים יחסי מיני כלשהו לבין לשמור

על עצמי ככה,נקיה.

 

וכאן אני חוששת שאני מושפעת מהחברה

ומהדת ואיך זה יצטייר בפני בעלי כי אני כנה

עד הסוף אבל ביני לבין עצמי אני רוצה להשתחרר

וכמה שאני מאמינה שיש דברים שאם לא עושים

באהבה אז לא עושים בכלל,אני אוהבת את הניתוק

הזה ששם לפניך גדר שאתה יודע שלא יהיה שם

מלבד פעולה פיזית(עצם זה שמי שממולך לא אכפת

לו ממך משחרר)כמובן יש גבול לכל דבר

 

מה אעשה?

האמת שזה ברור לי שאם לא ידחפו אותי

לעולם לא אעיז.

 

 

נכתב על ידי , 27/4/2015 02:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalificent23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malificent23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)