לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד



כינוי: 

בת: 33

Google:  23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2015

יחסי שליטה


הכל התחיל כשמישהו זרק מילה


שלא ידעתי משמעותה.ילדה תמימה


שלא יודעת יותר מידי על סקס


הוא אמר שזה מתאים לי וסקרן אותי


על מה מדבר.אז נכנסתי לרשת בהתחלה


היה קשה לי להכיל,לא את הסיצואציה עצמה


אלא את העירום זה הרגיש כמו שד קטן ומלכלך


לא נהנתי מהמחזה.אבל גרוע מזה חשבתי שזה


מגיע לי הסבל הזה וגם רציתי למצוא את החרמנות


הזו שכולם ניתקלים בה עם הזמן גיליתי כמה זה כיף


להסיר אחריות ולהיות תחת מישהו שידריך כי אין לך מושג


בא לי לבכות כי כעת אני קולטת כמה פעמים בחיי גררתי


את עצמי למקום שסיקרן אבל לא נעשה מהסיבה


שכולם היו בוחרים בה.


 


כשלא הצלחתי להתחבר לאדם ספציפי


תמיד היה חשוב לי להבין מה יש בו שכלכך


מערער ותמיד בסוף זה נחרט חזק כי עם הזמן


אני לומדת לקבל ולאהוב ודווקא זה שהכי רחוק


בדעותיי/שאשים עליו איקס יקבל וי שאיש לא


קיבל.


 


טוב זה לא מתקשר בידיוק ליחסי השליטה אך כן


העיקרון המנחה שכל מה שמנוגד לי מסקרן וסוחף


אותי מבלי שום רצון.


*כל הנוגע לשיתוף בנוגע למיניות

אינו מזמין איש.הבלוג הזה הוא כיומן

לא מחפשת שותפים במסגרת הבלוג

נכתב על ידי , 27/4/2015 03:19  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




1,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalificent23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malificent23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)