לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ללכת לאיבוד



כינוי: 

בת: 33

Google:  23



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל פעם מבינה מחדש


עוד ועוד סיבות למדוע אני עדין בתולה ואומנם הבסיס היא תפיסת עולמי


אך לאט לאט אני תוהה למה לא להשתחרר ולדעת ואז אני נכנסת לבלוג


שמסביר כמה שאני חכמה שלא.יש גברים שמתייחסים לאישה כאל חפץ


לרוב במציאות זה מצטייר אחרת.אך כאן מאחורי הקלעים האמת שלהם


פרוסה על הדף וזה ניכר בכתיבתם ומעליב לראות איך כולם נמשכים לגועל הזה


סקס זה אומנם לא מחייב אהבה ועדין בסקס יש שני שותפים ושניהם שווים


זה הבנאדם מולך נותן ממנו לא מעט.אז תבוא ותמיין לי בחורות שוות/לא שוות


שהיית עושה,כאילו אתה איזה אדון עולם כמה גאווה וזילזול


אני משתדלת לא לשפוט אך זה קשה שלא,כי זה נוגע אלי

משום מה כמה שזה סותר כשזה נוגע למיניות זה עושה לי משהו

תחלס זה סוד אבל הגיע הזמן שאהיה אמיתית אני נמשכת לפחות בדימיון

ליחסי שליטה זה מתיר ממני את הבחירה ולרגע מבחירה אני יכולה להרשות

לעצמי להכנע כי בחיים אמיתיים אני כל הזמן נלחמת 


גם כשהייתי בזוגיות היא היתה תבנית של חתול ועכבר

כמה שאני שונאת להודות בזה וזו פעם ראשונה שאני מודה במשהו

כזה אינטימי.אני טיזרית לא מבחירה זה הטבע שלי ואני לא מתה על תוצאות

זה עושה משהו למין הגברי,משהו שלא כיוונתי או רציתי בכלל

משום מה אני אף פעם לא נכנעת וזה מה ששומר עלי כי גם אם הייתי רוצה

הגוף לא שם איתי ואולי ההפך


תחלס הלוואי והייתי עוד חפץ אולי ככה הייתי מפסיקה להרגיש......


 


עפתי

נכתב על ידי , 3/4/2015 18:24   בקטגוריות ביקורת, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



1,175
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmalificent23 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על malificent23 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)