לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.Every finish line is a beginning of a new race


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המאהב המושלם


אם ישאלו אותי עלייך אומר שאתה המאהב המושלם.

אתה יודע לפלרטט איתי,

לגרום לי להרגיש מיוחדת.

 

אתה יודע לגעת בי, 

בעדינות ובאותה מידה באגרסיביות כמו שאף אחד אחר עוד לא נגע.

אתה יודע לשגע אותי,

לגרום לי לצרוח מתשוקה.

 

אתה יודע להיות כל כך איתי ובתוכי ברגע אחד

ולהשאיר אותי נזקקת לך באחר.

אתה יודע לגרום לי לצחוק,

לחייך לי את החיוך הזה שלך ולהשאיר אותי חסרת מילים אל מולך.

אתה יודע להיות שם דווקא כשאני צריכה שקט ממך

אבל להיעלם לי כשאני הכי צריכה אותך.

 

אם ישאלו אותי עלייך אומר שעכשיו אני מבינה,

אתה המאהב המושלם ולא בן הזוג המושלם.

אתה אדיש אליי ומצליח לגרום לי להרגיש לא שפויה,

אתה יכול להצית אותי ולכבות אותי באותה השניה,

אתה יכול לגרום לי לרצות למות ולחיות בו זמנית 

אבל אתה לעולם לא ראית אותי בוכה,

מעולם לא ידעת לומר את המילה הנכונה,

לא לחצת מספיק חזק כדי שאשבר ואתן לך להכנס.

 

אתה המאהב המושלם,

יש בך קצת מכל דבר שאני צריכה,

ולמרות שכשאנחנו אחד בשנייה,

מסובכים רגליים,ידיים ולשון

אני מרגישה יחידה,

לנצח ארגיש איתך על אש קטנה.

 

אתה המאהב המושלם, 

ורק על זה אומר לך תודה.

 

T.

נכתב על ידי , 7/9/2016 14:31   בקטגוריות the things I hate about you, אוהבת לשנוא, כמיהה, סקס, שדונים ופיות, שנאה, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



זמני


אתה משהו זמני, אל תתרגש.

אתה מתלהב עכשיו כי אתה עוד לא יודע. אתה חושב שאתה כן, ומסובב אותי על האצבע הקטנה, לפעמים גם מצליח לך ולפעמים אתה פשוט בדיחה.

אתה לא תדע, לא תכיר אותי באופן הכי עמוק, ולא אני לא מדברת בתרתי משמע(;

אני קופצת מדיי פעם לביקורים, להזכיר לך שאני כאן, עושה קצת עיניים חושפת כתף או שתיים.

 

אתה משהו זמני, אל תתרגש. 

כשהערת אותי באמצע הלילה כבר שקלתי לוותר. מי אתה שתעיר אותי באמצע השינה ועוד להגניב אותך למיטה?

אבל באת ונישקת, נשכת ומעכת חצי ישנה אבל לגמרי איתך.

והייתי קצת פאסיבית למרות שאני לחלוטין אקטיבית

ולא נתתי לך להינות מהספק- אתה משהו זמני, אל תתרגש.

 

והייתה שיחת חולין של אחרי והבנתי עד כמה אתה רחוק מהמציאות שאני חיה.

עד כמה אין סיכוי שתהיה יותר. 

ואני עייפה מלחפש, עייפה מלהתרגש.

רציתי שתהיה יותר, רציתי את הדבר הזה בך אבל אתה רק ילד ואני כבר לא איתך.

 

אתה משהו זמני אל תתרגש. 

אני אמשיך להגיע לדרוש את תשומת הלב שלי כי אני כזאת חיה מתשומת לב, מהמבטים המסתובבים, המופתעים מפלירטוטים.

עד שאני אסובב את המבט, עד שאני אופתע מפלירטוט, עד שאני לא אסתפק בלהינות מהספק.

 

את משהו זמני, אל תתרגשי.

 

 

נכתב על ידי , 20/6/2015 10:31   בקטגוריות דייטינג, שדונים ופיות, סקס, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סיפרותי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



His dirty back sit


הוא בא, חיבק אותי כל הערב. הכרתי אותו לכל החברות, לכל החברים, נהנית ממבטי ההפתעה הצפויים.

הוא בא והוא היה שלי, הייתי שלו וזה היה ברור לכל עבר.

הוא בא בשבילי.

 

היינו יחד, הידיים שלו כרוכות מסביבי עוטפות אותי מאחור, מצמידות, לא משחררות, חזקות.

ככה אני אוהבת. 

נשיקות קטנות בצוואר, נשיכות קטנות באוזן, האלכוהול כבר מזמן מסחרר לי את הראש והוא לא מרפה, 

ולרגע לא הרגשתי חנוקה, לרגע לא הרגשתי אבודה, הייתי שם, הייתי איתו.

 

סיבוב קצר לשירותים נגמר בצמיד שנענד לי על פרק היד, נקשרת.

הוא הולך ויש לי כמה רגעים לנשום, לזרוק את עצמי עם החברות, אבל משהו חסר, חסר לי על הגוף.

בורחת אליו והוא רוצה ללכת, מלווה אותו בשביל עוד כמה דק ונכרכת מחדש בין ידיו.

מכסה המנוע מתחמם רק משנינו והידיים שלו עליי, איך שהן עליי.

האזעקה מצפצפת, הדלת נפתחת ואני כבר מחייכת, הנה היא באה, התגשמות הפנטזיה..

נשיקות קטנות עד שהאור כבה, יורדת לכיוון החגורה, פותחת, מושכת, מעיפה כפתורים, שולפת ומחייכת- הוא שלי עכשיו.

עולה ויורדת, מלקקת ונושמת, עליו, איתו. 

מרימה את הראש המכנס כבר נעלם, מתיישבת עליו ונושמת לרווחה, זהו נגמרה השביתה.

הידיים שלו מתמקמות על מותניי, אוחזות, מסמנות, משאירות טביעות אצבעות- הוא מעלה מוריד, שואף ונושף ואני כבר בדרך לגן עדן.

נשכבת לאחור, מושכת אליי והוא מעיף אותי דרך כל החלונות, נכנס ויוצא, מסתובב ונועץ- משאיר אותי בלי אוויר.

רגעים לפני השיא, נבנים לאט והוא עוצר בדיוק שם, מאית השנייה לפני.

״שלא יראו אותנו״ ואז זה מכה בי- אנחנו באוטו, באמצע החניון, מאות אנשים מסביבנו עוברים והולכים ואני שם, כל כך כל כך שם. עפה לשמיים, עולה לכוכבים, זוהרת איתם ויותר מכולם.

 

לא מספיקה להסדיר נשימה והוא כבר שם למטה, מעביר את הלשון, נושף, לוקח אותי לתוכו, לא מפספס סנטימטר, לא מדלג על נקודה. משקיע את כל כוחו שכבר הייתי בטוחה שנגמר, לא מוותר לי לשנייה.

ואני, אני חסרת התנגדות, לא רוצה להתנגד, מנסה למצוא מחשבה בהירה בין ערפילי האורגזמה, ואני כבר שוב מתנשפת, נוחתת בתעופה מהירה חזרה.

 

״את מטורפת״ הוא מסכם ואני מחייכת- עוד לא ראית כלום.קריצה

 

מיס טיפאני

נכתב על ידי , 20/5/2015 09:45   בקטגוריות דייטינג, סקס, שדונים ופיות, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Tiffany אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Tiffany ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)