לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


.Every finish line is a beginning of a new race


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2016    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

המאהב המושלם


אם ישאלו אותי עלייך אומר שאתה המאהב המושלם.

אתה יודע לפלרטט איתי,

לגרום לי להרגיש מיוחדת.

 

אתה יודע לגעת בי, 

בעדינות ובאותה מידה באגרסיביות כמו שאף אחד אחר עוד לא נגע.

אתה יודע לשגע אותי,

לגרום לי לצרוח מתשוקה.

 

אתה יודע להיות כל כך איתי ובתוכי ברגע אחד

ולהשאיר אותי נזקקת לך באחר.

אתה יודע לגרום לי לצחוק,

לחייך לי את החיוך הזה שלך ולהשאיר אותי חסרת מילים אל מולך.

אתה יודע להיות שם דווקא כשאני צריכה שקט ממך

אבל להיעלם לי כשאני הכי צריכה אותך.

 

אם ישאלו אותי עלייך אומר שעכשיו אני מבינה,

אתה המאהב המושלם ולא בן הזוג המושלם.

אתה אדיש אליי ומצליח לגרום לי להרגיש לא שפויה,

אתה יכול להצית אותי ולכבות אותי באותה השניה,

אתה יכול לגרום לי לרצות למות ולחיות בו זמנית 

אבל אתה לעולם לא ראית אותי בוכה,

מעולם לא ידעת לומר את המילה הנכונה,

לא לחצת מספיק חזק כדי שאשבר ואתן לך להכנס.

 

אתה המאהב המושלם,

יש בך קצת מכל דבר שאני צריכה,

ולמרות שכשאנחנו אחד בשנייה,

מסובכים רגליים,ידיים ולשון

אני מרגישה יחידה,

לנצח ארגיש איתך על אש קטנה.

 

אתה המאהב המושלם, 

ורק על זה אומר לך תודה.

 

T.

נכתב על ידי , 7/9/2016 14:31   בקטגוריות the things I hate about you, אוהבת לשנוא, כמיהה, סקס, שדונים ופיות, שנאה, אהבה ויחסים, אופטימי, סיפרותי, ביקורת  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת לשנוא


אני שונאת דייטים.

אני שונאת להתלבש ולהתארגן בשביל משהו לא ידוע, להתאפר ולמדוד 4 זוגות עקבים בשביל משהו שאני יודעת מראש את הסוף שלו- להיגמר.

אני שונאת את זה שאני צריכה להקים מבצר ולהעמיד חיילים לפניך

ואני שונאת את זה שאתה מצליח למוטט אותו בחיוך אחד.

אני שונאת שנכיר ונצא וכבר אחשוב על להכיר אותך להורים ואני שונאת שאז תחליט שזה הזמן המושלם לשבור לי את הלב.

אני שונאת את זה שאני זמנית, אקראית, הבחורה שלא נשארת הרבה

שונאת להשתעמם ממך ויותר מזה שונאת שאתה לא מצליח להכיל אותי- את כל השדים, השגעונות והשריטות.

 

אני שונאת שאתה מתאהב בי כשאני כ"כ מפחדת להתאהב בך.

אני שונאת להכיר אותך לחברים ושונאת להכיר את החברים שלך.

אני שונאת שצריך לחשוב כ"כ הרבה לפני כל משפט שאנחנו אומרים, כי אח"כ אנחנו רק מחממים את הפופקורן ואוכלים סרטים.

אני שונאת שלא עושים דייט בסקס הראשון כי אני יודעת שבוודאות אתה לא תתקשר עם רדת האור האחרון.

 

ומי בכלל אמר שצריך לאהוב? 

מי בכלל החליט שזו התכלית? 

אנחנו אקראיים, ארעיים, בחיים של האחר.

 

אני שונאת שאני כבר לא מאמינה שיש אדם אחד שאיתו אבלה את כל החיים

ועוד יותר כשבכל פעם מחדש יש את הקול הקטן שקורא לי לא לוותר.

אני שונאת שאתה לא מחכה לי בכל לילה במיטה, ישן או ער, ערום או לבוש.

ואני שונאת שאני חושבת על זה עכשיו, באמצע הלילה-

מתגעגעת לחום, לחיבוק, לחצי התעוררות כשאני מתגנבת למיטה וליד שנזרקת, מקרבת, עוטפת..

 

אני שונאת אותך,

שונאת שאתה לא קיים,

או שעוד לא באת,

שלא מצאתי אותך או שלא חיפשתי מספיק.

 

     כדי שאהיה שוב שלמה.

 

מיס טי.

 

נכתב על ידי , 7/7/2015 01:19   בקטגוריות שנאה, סקס, דייטינג, אהבה ויחסים, פסימי, כמיהה, אוהבת לשנוא, the things I hate about you  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בת: 31




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לMiss Tiffany אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Miss Tiffany ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)