לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הכיבוס מסחיט




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   




הוסף מסר

8/2016

אני לא אוהב מחזות זמר


בס"ד

 

אז הלכתי לראות את המחזמר בילי אליוט ואני לא ממליץ עליו בכלל.

למה?

לכאורה מדובר במחזמר מעולה - התרגשתי, צחקתי, בכיתי, שמחתי. מהסרטון המוזר ההוא שהיה בהתחלה ועד שכל השחקנים קדו בפנינו לבושים בחצאיות טוטו וכל הקהל נעמד על הרגליים נכנסתי לשעתיים וחצי מסחררות ומשכרות חושים. השירים, העלילה, הדיאלוגים, הריקודים, הצבעים, חוויה מדהימה. באמת. התחברתי לדמות הראשית, חוויתי איתם את ההצלחות וההפסדים, ולמרות קטע ביזארי שבו (אזהרת ספויילר) בילי אליוט והחבר ההומו שלו רוקדים כשהם לבושים בבגדי נשים עדיין נהנתי מכל רגע.

אז למה אני לא ממליץ עליו?

כי נהנתי מדי!! כשההצגה נגמרה וחזרתי הביתה הייתי ממש עצוב שהחוויה המדהימה הזאת הסתיימה ועכשיו אני חוזר לחיי המשמימים, בהם אף אחד לא פוצח בשיר פעם ב5 דקות. וזה לא קרה לי רק בבילי אליוט, זה קרה לי בכל מחזמר שראיתי. הדברים האלה מכניסים אותך לעולם צבעוני ויפהפה אבל הם נגמרים מתישהו, ואז הכל נהיה אפור ומשעמם ומדכא. אם לא הייתי הולך לבילי אליוט הייתי הרבה יותר שמח עכשיו כי לא הייתי מתגעגע לשעתיים וחצי הקסומות האלה במשכן לאומנויות הבמה.

אל תלכו לבילי אליוט!!!

נכתב על ידי לאונרדו , 19/8/2016 13:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  לאונרדו

גיל: 25




הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , מגיל 14 עד 18 , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללאונרדו אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לאונרדו ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)