לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

my life-my rules


Who I want to be ... It's not your business


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2022    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2022

יום 3


יום 3: את סופרת קלוריות? כמה את שואפת לאכול ביום?


לא סופרת אבל בזמנו קיבלתי תפריט בתקופת התיכון שכלל 1500קלוריות ומאז עובדת לפיו בגדול 


_________________________________________________________________________________


אתמול הייתי עם חברים - הזמינו אותנו לעל האש אצל אחד מהם באופן מפתיע 

ואכלתי יותר ממה שתכננתי 

אבל היה כלכך כיף שאני אפילו לא מצטערת על כך הלכתי.. כיאילו את כל החוויות שלא היו לי בתיכון כי לא היו לי חברים כלכך - אני משלימה עם החברים שלי מהצבא ואין מאושרת ממני על כך.  

בהתחשב בעבודה שלא אכלתי א. בוקר בכלל וא. צהריים סבבה  אתמול(אורז עם שווארמה צמחונית של טבעות עם ירקות) לא חושבת שיצרתי נזק 

אבל בכל זאת היום אשאף לא לאכול פחמימות בכלל ולצרוך יותר חלבון - מקס' 2 פרוסות לחם קל בערב אחריי האימון שלי 


אם אראה שזה סבבה לי - אמשיך כך גם מחר 


היום אכלתי רק סלט עם בולגרית טונה וטיפה אבוקדו 

צהריים מתוכנן לי מוסקה של אמא 

נכתב על ידי littel_dancer , 27/4/2022 13:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  littel_dancer

מין: נקבה




קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittel_dancer אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על littel_dancer ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)