לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האנייה

רשמים על פוליטיקה, מזרח תיכון, תקשורת וכל מה שאקטואלי


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היום זה ריבלין, מחר זה אתם!


היום זה ריבלין, מחר זה אתם.

 

תנועת "אם תרצו" מקיימת בימים האחרונים קמפיין נגד *נשיא המדינה* ראובן ריבלין. בכך התנועה עוברת לשלב הבא, כשהיא מסיתה לא "רק" נגד גורמי שמאל קיצוני, ערבים או מפלגות שמאל כפי שעשתה עד כה, אלא כלפי כל מי שאינו סר לרוח הרעה במסדרונות משרדי הממשלה. אין זה מפתיע. כזכור, 'אם תרצו' קמה על ידי איש נתניהו -ארז תדמור המכנה את הלה "איש הברזל", והסמב"צ מהקריה, בן השוגר דדי, מעריץ של ז'ורז' סרייל (הוגה פאשיטי ומורה של מוסוליני) - רונן שובל.

 

הקמפיין התחיל בפוסט "אותנטי" של לוחם בכפיר(פעיל בתנועה), שסיפר על התנפלות אלימה של נשות "מחסום ווטש" בעמדת בידוק בצומת ביו"ש, שזה בערך סביר כמו שהן יצוצו באמצע בט"ש של ספינות מול חוף עזה, עם שנורקל ובגד-ים, ויצעקו: "נאצים! נאצים!"(אבל נניח לצורך העניין שזה כן סביר). בכול אופן, הדבר המופרך באמת הוא ההתנפלות על ריבלין, מפני שהוא הולך להשתתף בכנס שאותם ארגונים משתתפים בו(אולי אנשים גם יפסיקו לרוץ בבחירות, כי הרשימה המשותפת מתמודדת...). השלב הבא הייתה "מחאת המילואימניקים" מול בית הנשיא, כאשר הטענה הפעם היא "אל תשתתף בגלל שוברים שתיקה שמכפישים את חיילי צה"ל".

 

 

תוצאת תמונה עבור ריבלין

 

 

זאת ועוד, מי שיבקר בדף הפייסבוק של התנועה, יגלה לצד מספר פוסטים נגד הנשיא בנושא הנ"ל, כי הם הקדישו לו "במיוחד" את השיר "אני אחיך", שנכתב נגד בוגדים התוקעים סכין בגב האומה, לא פחות. בכך התנועה הזו, התחלקה סופית על השכל במדרון החלקלק שעמדה עליו, וכעת היא בת *הנהגה* פאשיסטית למהדרין. הסכנה הגדולה הטמונה בה, היא שבדמיון אירוני למדי לארגוני שמאל קיצוני, המציגים עצמם בתור תנועות א-פוליטיות, 'אם תרצו' מציגה עצמה בתור תנועת מרכז. זאת כש*עיקר* פעילותה נתונה לרדיפת "אויבים" מבית: שלשום הקרן-החדשה, אחר-כך אנשי אקדמיה פוסט-ציוניים לטעמם, היום *נשיא המדינה*(קלטו את הקפיצה), ונחשו מי מחר?

 

מדוע 'אם תרצו' מסיתים נגד ריבלין? אין לי ממש מושג. אבל יש לי השערה שמדובר בספין מהסוג הנלוז ביותר, למתווה הגז ועוד יותר מכך - לאינתיפאדה השלישית שמתחוללת כאן מתחת לאף של כולנו. חורה לי בעיקר אי הלמידה מלקחי העבר. אני לא יודע אם מישהו ירצח את ריבלין, אבל אם כן, אל תופתעו מכך שהמתנקש יהיה קשור ישירות או בעקיפין לארגון, שחצה מזמן את גבול הטעם הטוב, וכל איש תרבותי המחשיב עצמו איש מרכז-ימין או מרכז-שמאל, צריך להדיר ממנו את רגליו - כמה שיותר רחוק. זה כולל אישים שמשתתפים בכנסים שהוא מארגן כמו: אורי דניאל, בן דרור ימני ואחרים.

 

זכרו, היום זה ריבלין , מחר זה אתם.

נכתב על ידי , 13/12/2015 19:23   בקטגוריות ראובן ריבלין, דמגוגיה, אחדות, הליכוד, "אם-תרצו", שמאל, ימין?, ביקורת, אקטואליה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Avatarכינוי: 

בן: 33

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

קוראים אותי
1,183
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס , מדעי הרוח
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להאנייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על האנייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)