לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיכום החיים עד כה



כינוי:  זולאי

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2015


אני זוכרת את היום הכי מפחיד בחיים שלי.

אי אפשר ממש לשכוח יום כזה,
זה היה ה24.8.2013.

 

ה24 לאוגוסט היה יום לפני שעזבתי את הבית. יאללה איזה פחד. רעיון משוגע.

 אני זוכרת אותו טוב מאוד, הבוקר עבר די רגוע וגם הצהריים, הייתי עסוקה בלארוז הכל אז לא היה לי זמן לחשוב על מה איפה אני הולכת להיות למחרת.

מידי פעם היו כאבי בטן וטיפה הלם ממהחלטה הלא נורמלית שהבאתי על עצמי. 

אבל בסך הכל היה רגוע. עד הערב כבר סיימתי לארוז חוץ מכמה דברים קטנים שהשארתי לבוקר.

 

ואז הגיע הערב, יצאתי החוצה אל התחנה בבננה ושם הכל נהיה לא טוב.

כולם היו שם, מאלעד ומאיה שעמדו הם בעצמם לעבור חוויה חדשה, עד איגר ותומר ומורד האהובים עליי, ירון המדהימה ועד איליי ויונתן שמי היה מאמין שנגיע לנקודה הזאת שלושתינו.

 

העברנו הרבה צחוקים, מנסים לנצל את כל הזמן שנשאר אם בכלל. ואז נהיה יותר ויותר מאוחר, ועם השעות שעברו ככה נהיה יותר חנוק בגרון. עם כל שעה שעברה ככה הבכי התחזק.

בסוף נפרדנו ב2 בלילה כי בכל זאת הייתי צריכה לישון לקראת מחר.

 


נכתב על ידי זולאי , 9/8/2015 23:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




402
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזולאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זולאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)