לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סיכום החיים עד כה



כינוי:  זולאי

בת: 25



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2015

אין כותרת


אני מחפשת סיבות להיות עצובה,
כאילו שזה לא הגיוני שפתאום הכל הסתדר.
נכתב על ידי זולאי , 26/7/2015 00:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אין כותרת


אני בדרך לפגוש חברה טובה שתמיד משפרת את היום ובכלל את כל החיים האלה
נדיר לפגוש מישהו שמצליח בכזאת קלילות ונאיביות לעורר ולהציף את כל מה שטוב כאן.

היא באמת אחת ויחידה.

 

נכתב על ידי זולאי , 18/7/2015 18:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



על בריחה ממדוזות (וגם מעצמי)


הימים האחרונים היו די קשים. בעיקר מתסכלים עבורי.אחים שלי גורמים לי להרגיש כמו ילדה קטנה. ולומר את האמת ? אני אחראית בדיוק כמוהם, אולי קצת פחות כי הם עשו צבא והכל ואני סך הכל בת 16 ולמרות זאת מידת האחריות שלנו זהה.כבר כמה שנים שהם גורמים לי להרגיש ככה ואני חושבת שבגלל זה אני לא מאד אוהבת אותם. אני יודעת זה נוראי לא לאהוב את האחים שלך הרי הם המשפחה שלך! אבל אי אפשר לאהוב מישהו שלא נותן לך סיבה לאהוב אותו. בשבוע האחרון היחסים שלי איתם מתחילים להימתח והמצב רוח שלי לא בדיוק מרומם ודי שנוי במחלוקת.





לפניי יומיים חברה שלי שגרה בפלמחים, הזמינה אותי ואת הבנות אליה ליומיים לישון בחוף ולחגוג לה 16 בסופ''ש האחרון. התלבטתי הרבה אם ללכת או לא. המצב בבית עם האחים שלי די הכניס אותי לדאון והרגשתי צורך להיות לבד. אני מניחה שהסיבה העיקרית להתלבטות שלי היא ההרגל הזה שפיתחתי. לא יודעת אם ציינתי את זה כבר אבל הייתה לי שנה די מחורבנת וקרו דברים שלא ציפיתי שיקרו והחיים די הכניסו לי כאפה. ההרגל שציינתי קודם הוא כשהיה קורה משהו רע או כל דבר שלא לטעמי הייתי בורחת. פשוט בורחת, בורחת מהחלון בכיתה, בורחת מהחלון בחדר, יוצאת מהחדר בפנימייה באמצע הלילה והולכת לטייל פשוט עושה הכל כדי לא להתמודד עם כלום. השנה הזאת בהחלט הוציאה ממני את כל הכוחות וכל האווירה שיש בבית לא נותנת לי למלא את המצברים לקראת שנה הבאה.

ובחזרה למה שאמרתי מקודם, התלבטתי אם ללכת או לא מצד אחד חשבתי שזה בדיוק מושלם, לנקות מעט את הראש, להיות עם החברות שלי שבטוח היו מעלות לי את המצב רוח וכמובן להיות בים, להשחים מעט בשמש להיצרב ממדוזות וליהנות - הקיץ האולטימטיבי. אבל מצד שני כל כך פחדתי שלא יהיה לי לאן לברוח אם אני אצטרך. ההרגל שלי שעזר לי הרבה במהלך השנה האינטנסיבית שעברה עליי נהיה אישזהו חיסרון. הבריחה הזאת נהייתה חלק ממני, היא כמו Plain B או גלגל הצלה או תיק עזרה ראשונה.

בסופו של דבר החלטתי ללכת לפלמחים וזאת הייתה בחירה מצויינת! עשינו חיים שמה, בחרנו ממדוזות, נשרפנו בשמש, התמלאנו בחול, אספנו צדפים יפים, אפילו צילמתי קצת,  עשינו קומזיץ נחמד, התוודינו על כל מיני שטויות שעשינו השנה מסביב למדורה ואפילו שחינו בעירום בלילה!  באמת נהניתי כמו שלא נהניתי כבר הרבה זמן וזה בא בול ברגע המתאים. חזרתי עייפה עם הרבה חוויות הביתה, רק חבל שאחותי היא זאת שהקפיצה אותי מהמרכזית חזרה הביתה, כי זה הזכיר לי את כל הבעיות בבית.


בחופש הזה הבטחתי שאני אעבוד על עצמי, השנה הזאת השאירה בי הרבה נזקים והבטחתי שזה הולך להשתנות, כי בשיא הכנות אם עברתי את כל החרא הזה אני גם אוכל לעבור את זה. כי אולי המדריך בפניימיה שלי צדק כשהוא אמר לי באיזה שחנ''ש שעשינו שאני יותר חזקה ממה שאני חושבת שאני ושאני יכולה לעבור הכל.

 


ובנימה אופטימית זאת, אני אסיים ואקווה שבאמת יש בי את הכוח להדביק את כל החיים השבורים שלי בחזרה.


עד כאן, זולאי 

נכתב על ידי זולאי , 12/7/2015 22:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שניים סוכר


הכנתי לו תה עם שניים סוכר,
לילד עם העיינים החומות.


וכשהתה התקרר
הבחנתי שהוא מזמן כבר לא ילד
ושהעיינים שלו כבר לא מאוד חומות.

וגם אני כבר לא מי שהייתי

 


מי שם לב איך שהזמן עובר? 

נכתב על ידי זולאי , 8/7/2015 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





402
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , המתמודדים , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזולאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זולאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)