לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

יומן החלומות שלי



כינוי: 

בן: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2017

חסד


התעוררתי ב6:00 בבוקר ביקיצה טבעית למרות ששמתי שעון מעורר ל7:30. ישנתי רק 5 שעות. החלום הרגיש לי כל כך עוצמתי שפשוט הרמתי את הלפטופ מתחת למיטה והתחלתי להקליד.

 

חלק א':

 

בחלום אני נוסע למשפחה שלי , ובדרך אני שולח לחבר טוב SMS. אני שואל אותו איפה הוא , והוא כותב לי שהוא בהופעה של Avicii בת"א.

 

 

חשבתי לעצמי בראש , איזה באסה דווקא עכשיו אני לא במרכז. למרות שאני נמצא שם דיי הרבה.

בסוף התלבטתי לעצמי , ואמרתי לו שאני רוצה להגיע.

 

מוצא את עצמי בהופעה. ברקע השיר הזה:

 


בחלום אני רואה מגדל של אנשים - יש שם אלפי אנשים , שעומדים אחד מעל השני , כל אחד עומד על מדרגה ותופס במעקה בטיחות שעל המגדל.

יש להם מקום לרקוד על המדרגה . יש מסיבה גדולה ואנשים שמחים.

ע"מ לתפוס מקום טוב במגדל הייתה תחרות ריצה. סוג של מירוץ לכיוון המגדל ומי שמצליח להגיע למגדל זכה.

איכשהו אני הייתי על המגדל הזה. הצלחתי לטפס הכי למעלה , עד לקצה של המגדל והרגשתי כיף לא נורמלי , וממש כמו מלך העולם.

ר' היה גם על המגדל. הוא היה איפושהו באמצע.

המיקום של המגדל היה ממש קרוב לים , מרחק של 100 מטר בערך.

לפתע , התחילו רוחות חזקות והשמים נהפכו קודרים ואפורים. המגדל ביחד עם האנשים התחיל לזוז מצד לצד , ואנשים ניסו להתפס חזק במעקות בטיחות ע"מ שלא ליפול. היו כאלה שנפלו. בחלום שמעתי צרחות ואנשים מבועתים שנלחמים על החיים שלהם.

בגלל שהמגדל היה ליד הים , ראיתי שהמזח נפרץ במספר מיקומים , ובא שיטפון של גלים ממש כמו גלים של צונאמי על המגדל.

המסיבה הפכה מרגע של כיף לא נורמלי , לכאוס , ולגיהנום בין רגע.
הצונאמי פגע במגדל האנשים בחוזקה , ואז כל האנשים והמגדל התחילו להתנועע וליפול למטה. האנשים התחילו להבהל ולצרוח ולרמוס אחד את השני.
אנשים נפלו למטה ומתחת למגדל נוצרה ערמה של אנשים צעירים שנרמסו. היו פשוט ערימות על גבי ערימות של גופות של אנשים. חסרי צלם אנוש (הזכיר את השואה).
אני הצלחתי לרדת למטה מהקצה הכי גבוה של הבניין. הייתי ממש בטופ של המגדל אני ועוד 3-4 אנשים. היינו צריכים לרדת על העריות של הגופות על מנת לרדת לקרקע. ר' גם הצליח לרדת מהאמצע של המגדל.

רק אני ועוד כמה בודדים הצלחנו לרדת מהמגדל.


חלק שני:


בחלום אני רואה חוף ירוק עם עצים (מזכיר חוף בכנרת) - ואני רואה תור של אלפי של אבות , ובני משפחות ישראליות , מחכות בתור ע"מ לזהות נעדרים. רק אני ועוד כמה בודדים הצלחנו לרדת מהמגדל.

חלק שלישי:

בחלום , הגעתי הביתה ואני אומר לאבא שצריך להזמין זק"א.. כל הגופות היו אצלנו בחדר.
אבא אמר שלא צריך.
לאחר מכך כאשר פתחתי את החדר ראיתי שכל הגופות הללו נעלמו.
החדר שלי והמיטות היו נקייים ומסודרים.
בחלום אני בבית , ואמא מחפשת את ב'.  אמא בטוחה שב' לא היה בהופעה והיא בטוחה שב' ישן.
כאשר היא באה לבדוק במיטה שלו - היא גילתה שהוא לא נמצא במיטה. ב' לא בבית.



נכתב על ידי , 19/5/2017 19:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





75
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לtruthseeker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על truthseeker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)