לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג הטבעונות של אלכס


טבעונות, חופש, בעלי חיים וכל מה שקשור.

Avatarכינוי: 

בן: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2015

השאלה מה עושים עם החופש.


אמנם אני סיימתי בצפר מזמן, אבל אני זוכר את התקופה ובמיוחד את החופשים.

תלמידים צריכים את החופש הגדול. גם בשביל החופש עצמו וגם בשביל לעשות את ההפרדה בין שנה לשנה. זה נותן תחושת התקדמות. היציאה לחופש היא כיפית. גם בחזרה ללימודים יש קצת כיף - ספרים חדשים, מחברות חדשות ונקיות, ריח של חדש.

החכמה בחופש הגדול היא להחליט איך לנצל אותו. אם יושבים בבית ומשתעממים זה מבאס. הזמן מתבזבז. אפשר לחפש עבודה לחופש, אבל לא תמיד קל למצוא. אפשר לבלות עם חברים - וזה תמיד כיף, בתנאי שיש חבר טוב. בילויים לא חייבים בהכרח לעלות כסף. אני והחברים שלי היינו יושבים ביד ומנגנים.

אני זוכר כשסיימתי י"ב, וקלטתי שמתחיל החופש הגדול האחרון שלי לפני הצבא. אני התגייסתי בספטמבר. חברים שלי התגייסו למחרת הבגרות האחרונה שלהם, וזה היה מבאס. 12 השנים של בית הספר שחלפו נראו לי אז כמו נצח. היום אני בן 30 - כלומר עברו מאז עוד 12 שנים. אז לא חשבתי על זה בכלל, שיום אחד אהיה בן 30.

אז יללה, תיהנו מהחופש שלכם!
נכתב על ידי , 24/6/2015 16:00  
הקטע משוייך לנושא החם: סוף הלימודים
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: ירוקים , בעלי חיים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס רומנוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס רומנוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)