לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בלוג הטבעונות של אלכס


טבעונות, חופש, בעלי חיים וכל מה שקשור.

Avatarכינוי: 

בן: 39





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

התחלה חדשה


תחילת שנת לימודים תמיד נתנה לי תחושה של התחלה חדשה, גם אם מבחינת הלימודים עצמם היא הייתה המשך ישיר של השנה הקודמת. אבא שלי תמיד אמר שהחופש הגדול הוא בזבוז זמן. אף פעם לא הסכמתי איתו, ואני עדיין לא מסכים איתו. גם אם לא ניצלתי את החופש לעיסוקים מיוחדים, החופש הגדול תמיד היה סוג של התרעננות.

 

במבט לאחור ברור לי שחינוך של ילד בא לא רק מבית הספר, אלא גם מההורים. יש דברים שמתפקידו של בית הספר יכול ללמד, ויש דברים שמתפקידם של ההורים ללמד. ההאשמות האלה שבית הספר מחנך לקיבעון מחשבתי הן שטויות במיץ. אני זוכר שתמיד לימדו אותנו בבית הספר לשאול שאלות ולהעלות השערות.

 

בנאדם גם צריך להיות ביקורתי לגבי מה שהוא לומד, ולהשלים מידע ממקורות חיצוניים. אבא שלי תמיד דחף אותי לקרוא ספרים ולא להסתמך רק על מה שהמורים מלמדים. היום בעידן גוגל וויקיפדיה, הכל הרבה יותר זמין ואין שום סיבה להסתמך על מערכת החינוך בלבד.

 

חשוב ללמוד מתמטיקה. חשוב ללמוד אנגלית. חשוב גם ללמוד היסטוריה וספרות. גם אם לא תעשו בהם שימוש ביומיום - היידע יכול רק להעשיר את עולמכם. היידע יכול רק לעזור לכם לעשות החלטות בחיים ולעשות שיקולי דעת מושכלים יותר.

 

אחד מהדברים שלא יילמדו אתכם בבית הספר השנה זה את מה שנחשף בסרטון הבא:

 

https://www.youtube.com/watch?v=bV4-tnq1hZY

נכתב על ידי , 2/9/2015 12:49  
הקטע משוייך לנושא החם: פתיחת שנת הלימודים
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: ירוקים , בעלי חיים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלכס רומנוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלכס רומנוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)