לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Crazy in love


Don't deny your madness, that's what makes you special


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2018    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2018

ניילון נצמד


"תחכי לי ערומה." הוא אומר. 

"ותשאירי את הגרביים." 

"הממ..אוקי." 

אני מיד מתפשטת ומחכה, רק עם הגרביים הארוכות והשחורות שקופות שלי.

הוא נכנס לחדר ואומר לי לשבת על המיטה עם הגב אליו.

אני מתיישבת והוא כורך סביב ראשי כיסוי עיניים הדוק. כשהוא מסיים הוא אומר לי לשכב על הגב.

אני שומעת רעש של פתיחת תיק ומנסה לדמיין מה הוא יוציא ממנו.

ואז אני מרגישה משהו קר שלא הרגשתי ככה לפני, אבל מיד מזהה. ניילון נצמד.

ההתנשפויות שלי גוברות. אני מתרגשת והלב שלי הולם בחוזקה.

מעולם הוא לא עטף אותי בניילון נצמד. אני תוהה איך זה יהיה ומתרכזת בכל שניה.

לחוות פעם ראשונה משהו כזה מדליק אותי בטירוף.

אז אני שוכבת שם ושותקת. 

הוא עוטף רגל אחת. ואז רגל שניה. בנפרד.

עוזר לי לקום. ואז עוטף את הידיים שלי, כל אחת בנפרד.

כשהוא מסיים הוא עוטף את החזה, והבטן שלי. 

ואז מבקש ממני להצמיד ידיים לצידיי הגוף. ועוטף הכל יחד. 

מהרגליים ועד הצוואר.

אני מרגישה איך לאט לאט אני מאבדת את היכולת לזוז אפילו מעט. 

אני גם לא רואה כלום. 

רק מטפטפת שם בין הניילונים.

 

כשהוא מסיים הוא משכיב אותי על המיטה וקושר אותי אליה, שלא אוכל לזוז בכלל. אפילו לא קצת. 

וסותם את הפה שלי עם מסקנטייפ.

פאק. הנשימות שלי עמוקות, ובכל פעם שבית החזה שלי מתמלא אוויר הניילון נצמד עוד יותר.

אני כל כך חסרת אונים, וזה כל כך מחרמן.

ואז אני שומעת קרע.. הוא קורע את הניילון בדיוק איפה שהטבור שלי.

אני מרגישה אוויר נכנס.

ואני כבר לא יכולה לחכות למגע שלו. 

הוא מטפטף שמן בדיוק לשם ומכניס אצבע.

משחק ומדגדג. מקיף וחודר. 

אני גונחת איי שם מתחת למסקנטייפ. מנסה להתפתל. אבל גם זה לא.

פשוט לשחרר..להתמסר, לתת לו, מה שהוא רוצה.

ואז הוא מתחיל לקרוע היכן שהפטמות שלי, אני קופאת. מפחדת שהסכין תפגע בעור שלי.

הוא משחרר את שתי הפטמות שלי מחוץ לניילון.

לוקח עוד קצת שמן ולוחץ עליהם. משחק גם איתן.

מגרה ומחרמן. פעם בטבור ופעם בפטמה.  

מטריף את כל כולי.

 

עכשיו חם. חם ואני מזיעה. ונוטפת. מרגישה את זה בין הרגליים לניילון. נדבק אלי. הכל רטוב.

הכל מגורה.

אני גונחת כל כך חזק. מתנשפת ורוצה אותו בתוכי, וכאילו הוא שומע אותי.

הוא הופך אותי בבת אחת, קורע את הניילון מאחור.

וחודר אלי. חדירה עמוקה כל כך.

המחשבה שאני פשוט לא יכולה להתנגד לו רק מגבירה את החרמנות שלי.

הוא יכול לעשות מה שהוא רוצה, לגעת איפה שהוא רוצה. 

ואני שם, מתמסרת. 

הוא מזיין אותי כל כך טוב. כל כך חזק.

אחרי כל כך הרבה זמן.

פאק אני פשוט לא עומדת בזה.

 

"אפהמממר לגמממר בבבממקהש?" אני מתחננת.

הוא שולף את המסקנטייפ מפי.

"אדוני, אפשר לגמור בבקשה.?" אני מתחננת.

"תחכי, עדיין לא."

הו פאק אני עוצרת את עצמי מלגמור. מחכה לאישור שלו.

אני שומעת אותו מתחיל לגנוח, גניחות שמראות על גמירה שמגיעה.

ואז הוא אומר "עכשיו! תגמרי עכשיו!" 

אני משחררת הכל ונותנת לאורגזמה להציף אותי את כל כולי. ואותו להתפרק בתוכי.

ולגמור יחד, זה לא חדש לנו. אבל כל פעם זה מדהים מחדש.

 

פאק.פאק. 

כמה שאני אוהבת אותו.

מזיין אותי כמו חיה. דאמט.

ניילון נצמד, פשוט רעיון מעולה. פאק

 

נכתב על ידי , 10/11/2018 20:02  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , סקס ויצרים , אומנויות הבמה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSpecialdifferent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Specialdifferent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)