לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סודות הפרעת האכילה.




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015

My Day,today


אני לא מצליחה לשבת ללמוד למתכונת ביום ראשון..
זה מייאש.
נשארתי היום בבית,לא היה לי כוח לבצפר..
 והיום היה לי יום ממש קשה מבחינת האוכל.ניסיתי לאכול בריא-ודי הצלחתי..
אבל כל המשפחה התחילה בדיאטה וזה עושה לי חשק כזה..
איך כולם מצליחים לעמוד בהכל ורק אני שמנה שלא מצליחה כלום ותלויה באוכל.
נ מ א ס לי!!
חשבתי שאם כל המשפחה תעשה דיאטה זה יהיה קל יותר,יהיה אוכל בריא בבית.
אבל לא,זה עושה לי טריגר וחרא כזה.
אוף.
זה הכל להיום..
 
נכתב על ידי [?]Osher , 29/4/2015 23:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



27/4/15


אז ככה הייתה לי מתכונת. הלך אחלה!

ישנתי קצת.השלמתי שעות שינה.
טיילתי.נסעתי לחברה.היה נחמד. מאוד התגעגעתי אליה!
ניפצתי סטיגמות.
לא ממש אכלתי סבבי
מחר יהיה יום חרא וקשה!
נקווה שנעבור את זה בטוב.. 

נכתב על ידי [?]Osher , 27/4/2015 22:58  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



My Day


טוב אז ככה היום עבר בחרישות ותרגולים במתמטיקה. מחר יש מתכונת. נקווה לטוב.
מבחינת מצב-רוח,כרגיל חרא.
מבחינת אוכל,כרגיל קשה.
מבחינת החיים,כרגיל.
מבחינת התקווה,מתחילה להיעלם יותר ויותר..
אממ ונראה לי שזהו..
אה,גם מבחינת מחשבות,הולכות ומתגברות.
ואני מרגישה כבר בן אדם משעמם כי אין לי משהו לחדש..
יאלה מחר חוזרים לשגרה,שזה קצת מעודד.
אני אוהבת שגרה. 
נכתב על ידי [?]Osher , 26/4/2015 21:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אז היום שלי


חרא חרא ושוב פעם חרא
אני כבר לא יודע מה לעשות!
נמאס לי!
אני מתה כבר שיגיע המשהו הזה שיפקסס אותיי
אוףףףףףףףףףף

הייאוש..

עצובעצובעצובעצובעצובעצובעצובעצובעצוב 

נכתב על ידי [?]Osher , 25/4/2015 23:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סליחה


טוב אז לא יצא לי ממש לפרסם פה בימים האחרונים.
עברו עליי כמה ימים מוד קשים..
לא ממש עשיתי משהו.(כולל לא ממש לאכול)
נמאס לי כבר מהתחושות האלה.נמאס לי מהחיים האלה.
אני מרגישה כל כך שמנה. אני מרגישה כל כך בודדה. אני מרגישה חסרת חיים. אני מרגישה ריקנות כזאת. אני לא מרגישה טוב.
אני שוקלת אם אני שוב רוצה למות..
כי לא יודעת זה ריק כזה..אבל פעם שעברה ממש הרגשתי שנמאס לי מהחיים.
למרות שגם עכשיו נמאס לי מהכל
אוף אני לא יודעת אני מבולבלת
אני לא רוצה להרוס לעצמי כל מה שבניתי.. חזרה לשגרה..הצטיינות בלימודים..אמון..
אני מפחדת לשבור את ה3 חודשים וכמה ימים,כי אני מרגישה את זה קרוב,אבל אני חייבת לא לשבור. בשביל הצו ראשון ובשביל שאולי בקיץ אוכל הפעם להיות עם קצר..
אווווווווווף
די נמאס לי כבר לא יודעת מה לעשות.
(אבל אל תדאגו לי אני לא עושה כלום,גם די אין לי איך..) סתם,פורקת.
מקווה כבר שהכל יעבור.
למרות שאני יודעת שזה לא יקרה,כי הכל אבוד... 
נכתב על ידי [?]Osher , 23/4/2015 21:03  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  [?]Osher

בת: 25

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מתוסבכים , בריאות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל[?]Osher אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על [?]Osher ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)