לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שקוף ואמיתי


ותזכרי האמת היחידה נמצאת בתוכך,והיא רק שלך לא תמיד תוכלי אותה לצרוח,לעיתים ממנה תאלצי לברוח אך אל תשכחי הדרך היחידיה שלך לפרוח היא לקבל אותה

כינוי: 

בת: 33

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2015

קרע תחושת השייכות


לאחרונה אני נתקלת בידיים נשלחות
בידיים מלטפות ונחשקות בגופי
ותחילה זה נראה קטן וכשאת תלושה
את מתנחמת למרות שאף פעם לא ברור
אם את רוצה בכך.הרגשתי שאני מאבדת
את תחושת הערך שלי לגבי גופי
כי לא אכפת לי כבר,כי לעיתים כמו ילדה תמימה
מסתקרנת וחווה כאב חד הנאסף.לא בקשתי 
את המגע הזה אך גם לא מנעתי הייתי כבובה
שם אבל אין נפש פנימה.

אני מרגישה שמאחר ועברתי תקיפה ולא אחת
ונפלתי לקיצוניות של שמירת נגיעה כעת כבר לא
אכפת לי.אני משתתקת והופכת קפואה
משהו בתקיפות קרעו אותי בין גופי לבין מי שאני

מתוסכלת

נכתב על ידי , 11/9/2015 04:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





1,085
הבלוג משוייך לקטגוריות: פילוסופיית חיים , מתוסבכים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאמת עירומה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אמת עירומה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)