לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מנעד של תשוקה



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

3


הכרתי אותה כשהייתי באיזושהי יבשת מייפל  כי רציתי לדבר עם מישהי, זו הייתה הקלה בשבילי למצוא אשת שיחה,
ארבעת הימים שלי בשבוע ההוא היו עמוסים בפגישות בבארים עד השעות הקטנות של הבוקר וחמוצים בריחות ומראות.
דיברנו הרבה יחסית, בעיקר על סקס אבל אלו היו רק דיבורים ורק כאשר שנינו היינו בארץ יצא לנו לשבת אחד עם השני לבד, ללא יותר מידי
אנשים, היא לבשה שמלה שלא השאירה יותר מידי דמיון מהמציאות ואני שהייתי רעב לסטייק טוב ולכוס שלה לא חיכיתי יותר מידי ומיד אחרי
שיצאנו מהמסעדה הבאתי אותה לדירה שלי.
באותו ערב הזדיינו בפעם הראשונה עם המון תשוקה, לדעתי הסשן הראשון היה 3 שעות ובשעות הבוקר הקטנות המשכנו עוד שעה, גמרתי חזק והיא רעדה בכל פעם ופעם, לא ספרתי כמה פעמים היא גמרה.
עוד לא הכרתי אותה ולא ידעתי מה היא אוהבת, הייתה חסרה לי הסינגריה שיש לי עם בנות זוג שאני מכיר, אבל יש משהו אוניברסלי 
בדברים האלו עם טריקים קלאסים שגורמים לדעת לאן לכוון, אחרי הפעם הראשונה שלנו הסקס רק השתפר ותפסנו את הקצב אחד של השני.
בהמשך זה השתפר ולמדתי להכיר ולהביא אותה למולטי-אורגזמות, שרשראות של עונג שהביאו עליה חיוך שהיה דומה לשלי בכל פעם שראיתי אותה
צועקת ורועדת מכל חדירה שלי שמביאה אותה לקצה חדש, אין משהו יותר מחרמן מזה מאשר לראות מישהי שמגיעה לקצבים האלו. 
היא רצתה שאני אגמור יותר, אבל לא הבינה את העיקרון שזה לאו דווקא החלק שמביא לי את העונג העילאי אלא האקט עצמו
והסינרגיה של שנינו כגוף אחד. הסקס איתה היה הוצאת מתחים וחידוש אוויר שלם שחיכיתי לו הרבה זמן אחרי תקופת יובש מסוימת שהפילה
אותי לקרשים.
באחת הפעמים חשבתי על ק', על התחת והחזה העגול שלה שיושבים בתיאום מושלם כאשר היא רוכבת עליי וזה הסיח את דעתי והרס לי את כל
האקט כי לא יכלתי לגמור בתוכה. "תומאס, תמלא אותי, אני רוצה את הזרע שלך" היא אומרת לי בקול הסקסי שלה אבל כל מה שעלה לי בראש
בזמן הזה היה הישבן של ק' והגב הקמור שלה ואיך שאנחנו זזים בתיאום מושלם ואני גומר בתוכה והיא מתוך אקסטזה מלאה גומרת איתי, אולי בכמה
מאיות השניה אחרי, כאילו היא קיבלה אישור על כך שמותר לה, למרות שהיא כבר גמרה פעמיים לפני זה בתחילת הסשן.
היא הייתה מספיק פתוחה בשביל להביא את חברה שלה, אבל אני לא יכלתי לחשוב על לשתף אותה עם גבר אחר אז אף פעם באמת לא יכלנו לממש את זה. 
נכתב על ידי , 23/11/2015 00:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 




הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לתומאס. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על תומאס. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)