לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



כינוי:  שפרירית

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2016


הכל לא שווה חראות שטמונים אצלי בנפש

או בזמן

ואין לי כוח

נכתב על ידי שפרירית , 3/8/2016 05:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כאילו, אני כותבת פה רק ברגעי משבר.

וכרגע, אני כותבת פה עם מיליון תיקוני אותיותיות,

כי כאילו

אני אני על סף לסיים הכל

אבל,

זה רק בגלל שאני שיכורה

ובמחזור

ועצובה.

ואני לא יודעת מה קורה לנפש שלי

כי

אני צריכה להיות שמחה

וכל מה שבא לי

זה לחתוך

נכתב על ידי שפרירית , 3/8/2016 04:40  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשפרירית אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שפרירית ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)