לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ברוכים הבאים (:


Avatarכינוי:  מתחזקת_בתשובה

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2018

קטנתי...


ה', לפעמים דברים לא ברורים.

אבל קטנתי... אני סומכת עליך שהכל לטובה.

כיף להרגיש שאני אף-פעם, אבל אף-פעם, לא לבד.

וכשפרט אחד, מתוך אין-ספור, שנראה רע או לא מובן-

מקבל טוויסט ברור לטובה, משמעות שניצקת לתוכו...

זה פשוט גורם לי לאושר מטורף.

 

אז גם אם דברים לפעמים לא ברורים,

אני משתדלת למצוא נקודות טובות ולהתמקד בהן,

עד שדברים מקבלים צורה, או שלא.

ואני יודעת שאתה מסתכל עליי. יותר מזה- שאתה איתי,

בכל צעד ושעל.

 

זכיתי לקרוא לך לראשונה בגיל 17,

היום כבר יש לי איתך הרבה יותר מ"קריאה" או "זעקה".

 

תודה על שאתה פה,

גם אם יש דברים שאני לא מבינה, ואולי דווקא בגלל זה...

משמח אותי להשליך את יהבי עליך, ולהגיד לעצמי:

"אם זה קרה, זה מהקב"ה והוא יודע מה הוא עושה".

 

תודה על ההשגחה, על השמירה, על הכוחות, על השמחה...

באמת באמת שקטנתי.

 

אוהבת עד בלי די 3>

נכתב על ידי מתחזקת_בתשובה , 13/2/2018 18:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שבת שלום...


עם ישראל היקר שלי,

אוהבת אתכם מכל הלב והנשמה.

שתעבור על כולכם שבת שלווה ומבורכת!

מאחלת לכם שתתחזקו בשמחה אמיתית (:


ואל תשכחו: אין ייאוש בעולם כלל חיבוק של הסוררת

(ותודה ל-נ' המקסים, שאין מצב שקורא פה, אבל עדיין. שימח וחיזק)



(ליקוטי עצות, ר' נתן זצ"ל)

נכתב על ידי מתחזקת_בתשובה , 9/2/2018 13:39  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , דת , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למתחזקת_בתשובה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מתחזקת_בתשובה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)