לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אביטל♥


היי אנשים אני אביטל אני יכתוב על עצמי, גם אני ייתן עצות, היו תחרויות ודברים כאלה התחביבים שלי הם: לצייר, לעצב בגדים, לעצב תמונות, לנגן בגיטרה רק שהבעיה היא שאני לא יודעת לנגן בגיטרה^~^ אני יהיה פעילה:) אני מאוד מקווה שתאהבו את הבלוג

Avatarכינוי: 

בת: 20

ICQ: 0804 

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015


איך להכין בובות מנייר מוציא לשון

חומרים: נייר מרובע.
1
קפלו את הנייר אלכסונית לחצי.קפלו את הנייר אלכסונית לחצי.
2
קפלו צד אחד כלפי מטה למרכז, חזרו על אותה הפעולה בצד השני.קפלו צד אחד כלפי מטה למרכז, חזרו על אותה הפעולה בצד השני.
3
את הפינות התחתונות קפלו בזווית כלפי מטה.את הפינות התחתונות קפלו בזווית כלפי מטה.
4
קפלו את השכבה העליונה כלפי מעלה.
הפכו את הנייר.קפלו את השכבה העליונה כלפי מעלה.

הפכו את הנייר.
5
קפלו את הצדדים למרכז.קפלו את הצדדים למרכז.
6
קפלו את החלק התחתון כלפי מעלה.קפלו את החלק התחתון כלפי מעלה.
7
את הקודקוד האמצעי כלפי מטה.את הקודקוד האמצעי כלפי מטה.
8
הפכו את הנייר.
אם תשאירו כך - קיבלתם בובת חתול.
בכדי לעשות חזירון, קפלו את האוזניים כלפי מטה.הפכו את הנייר.
אם תשאירו כך - קיבלתם בובת חתול.
בכדי לעשות חזירון, קפלו את האוזניים כלפי מטה.
9
ציירו פרצופים והבובות שלכם מוכנות למשחק!ציירו פרצופים והבובות שלכם מוכנות!
מקווה שעזרתי♥♫♪
נכתב על ידי , 10/5/2015 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

50
הבלוג משוייך לקטגוריות: שטויות וכיף , חידות ומשחקים , עבודות יצירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאביטלטל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אביטלטל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)