לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


Why? Well, one man is good enough.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015


Tumblr a touch of color gif.
הכל פשוט קורה לי. אני כמינה שיעורי בית בצ'יק צ'אק, במהירות האפשרית אבל משהו פשוט לא נראה
רגיל כאן. בכל מקרה- פאקינג בגיל 9 לחלום להיות מלכת העולם זה קצת מוזר, אני חושבת. מזל שהפסקתי
לחשוב על זה, כי מתי שהוא הבנתי שבכל מקום יהיה אוייבים- ומתי שלא יהיו אויבים לא יהיו חיים.
נכתב על ידי , 20/5/2015 21:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דרמה


Instagram
"נעמי, למה את כל הזמן חייבת לעשות דרמה?" אכן לא פעם ראשונה שאני שומעת את זה מהמורה שלי.
אובכן- כנראה אני אוהבת דרמה. זה נחמד, כשאתה בצומת הלב. אז אסור לי לעשות דרמות? איפה כתוב את זה
בספר החוקים? טוב, אז מותר לי. מותר לי לבכות, לצחוק, לאכול, להתווכח, להתחצף והכל. מי היא לעזאזל
שתגיד לי מה לעשות ומה לא? המורה שאני מכבדת- ובכן היא לא. היא הביאה לעצמה את זה.
#למה_למה_למה_למה_אני_פה
נכתב על ידי , 17/5/2015 19:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה עולם למה.


 

לאנשים שקוראים את הבלוג שלי(יש כאלה?) אז אני רוצה לדפוק את הראש בקיר. למה? למה? למה? למה? אז הפוסט של מסיבת הפיג'מות- היא הודיעה לי אחרי ששמחתי להיד שאין מקום בבית שלה אז אצטרך לעזוב מוקדם. החלטתי לא לבוא בכלל כי כאילו- הי, הרסת לי דבר ראשון משמח בחיי. האוץ'. למה? למה? למה? למה?

נכתב על ידי , 17/5/2015 18:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי: 

מין: נקבה

תמונה




155
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , החנונים , סיפורים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להזאתי עם הנוצה בשיער אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הזאתי עם הנוצה בשיער ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)