לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little N


חלק ממני

Avatarכינוי:  Lil Noa

בת: 31

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

5/2015

סך הכל אני רוצה


איך אני אוהבת מוסיקה

הלוואי וכל העולם יתקשר אך ורק באמצעות מוסיקה


במקום להגיד בוקר טוב

נשיר "מה אתה עושה כשאתה קם בבוקר?"

במקום להתעצבן על הבוס בעבודה

נשיר לו "אשליות"

במקום לבקש מהמלצרית מנה עיקרית

נשיר לה "יש לך ריח של שום, ובצלי צלי צלי"

במקום לפנטז על הרגע הבא כשאת יושבת איתו ברכב

תשירי "מתי נתנשק?"

במקום לשחק אותה בדיאטה לנצח

נשיר "אני אוהב שוקולד, ועוגות גבינה"

במקום לפתוח איוונט בפייסבוק על מסיבת חוף

נשיר ביחד "בוא לים בוא לים"

במקום לכעוס עליה ולעשות פרנציפים

פשוט תשיר "הקנאה כואבת בין רגליי"

במקום להתייסר במיטה ולבכות

תשירי "הלילה לא, הלילה לא אשכב לישון"


בקיצור

תשמעו היום קצת מוסיקה. רק קצת. ותחייכו

 




נכתב על ידי Lil Noa , 21/5/2015 14:45   בקטגוריות סיפרותי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Noa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Noa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)