לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little N


חלק ממני

Avatarכינוי:  Lil Noa

בת: 31

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

טרייד-אין


אני חייבת למצוא לו מחליף. 

לא הגיוני שבחור שאני מכירה כל כך מעט זמן,

שיש לו בכלל חברה שגרה איתו יחד,

שהוא אפילו לא הסגנון שלי-

יערער אותי ויוצא אותי מדעתי ככה. 


אני לא יודעת מה יקרה אם אני לא אמצא לו מחליף. 

אנחנו נלמד יחד גם בשנה ב׳.

נכון, אני נוסעת לנקות את הראש אוטוטו,

תקופה של חודש שכולו מסיבות, ים, ואלכוהול. 

רק ככה מנקים באמת את הראש, לא?


אבל כשאחזור, מה יקרה לי?

מה יקרה אם הוא ישכח ממני

ויחליט להציל פתאום את הזוגיות שלו?

מה אם אני אחזור

ואגלה שהוא הציע לה פתאום נישואים?


זה קטע כזה של גברים 

כשאין לך מספיק ביצים לחתוך את זה

אתה מציע נישואים. 

נכתב על ידי Lil Noa , 20/6/2016 23:06   בקטגוריות בגידות, מוסיקאים, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



האמת


לא שמתי עין על מישהו כבר יותר מדי זמן.

אין לי מונחים קיימים של זמן לתאר כמה זמן כבר לא התעניינתי במישהו.


והנה, לפני כמה חודשים החלטתי שהוא מתאים לי

הוא לא הכי חתיך, הוא לא הכי מגניב, הוא לא הכי גברי

אבל הוא הכי בשבילי

והוא הכי עניין אותי מכל שאר הגברים מסביב


עד שמצאתי מישהו כזה

ועד שהוא הודה שגם הוא רוצה


יש לו חברה


סעמק

נכתב על ידי Lil Noa , 17/5/2016 08:21   בקטגוריות מוסיקאים, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך


אני חושבת שהפסקתי להבדיל בין רגשות.


ברגע שהחלטתי שהתחברתי לבן אדם מסויים,

הגוף שלי מרגיש שהוא מאוהב. או מוצף. או מתלהב.

ואני לא בן אדם מתאהב. אולי כי לא התאהבתי כבר 5 שנים.

אולי כי הפסקתי לקחת גלולות (כן כן, גם זה קרה)

וההורמונים הטבעיים שלי חוזרים הביתה


בכל מקרה, אני מרגישה שאם לא אתאהב במישהו בפול גז בקרוב

אני אתנוון, אני אשכח לגמרי מה עושים,

לא שעכשיו אני יותר מדי זוכרת.. אבל פשוט לא אצליח.

אני צריכה יותר הזדמנויות להכיר, לחדש קצת.

נכון שחברים מנסים להכיר לי ולעזור, אבל אף אחד לא מנסה 

אפילו להתקרב מעט לטעם שלי. כאילו הם שומעים שמישהו מעוניין בי,

ו-אה! בוא נכיר אותך לנועה! זה לא שיהיה לה אכפת שאתה בן 23

עם גשר בשיניים, או שהכרס בירה שלך היא כרס סופגניות רולדין,

או שאתה עדיין נועל נעלי קיפי ב2016.


אני על סף ייאוש, אני אפילו לא מצליחה לכתוב שירים מתוך הייאוש הזה.

ובינתיים- תקופת מבחנים החלה, וגם על זה אנלא מצליחה להשתלט.


 


נכתב על ידי Lil Noa , 9/2/2016 01:20   בקטגוריות מוסיקאים, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Noa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Noa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)