לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little N


חלק ממני

Avatarכינוי:  Lil Noa

בת: 31

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      




הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הבחורה של היום


היה לי זמן פנוי היום
לכל אחד זה קורה לפעמים, שיש לו זמן פנוי
והוא מתחיל לנבור בתמונות ישנות בפייסבוק שלו.
אין יותר אלבומי תמונות היום, לצערי
אז התחלתי לגלול אחורה במחשב, לתמונות מפעם

אני יודעת שכולם אומרים שהפייסבוק אוהב לייצר מציאות 
אופטימית, מושלמת
אבל אני רואה את עצמי בתמונות האלה, התמונות מפעם
ואני רואה בחורה שאוהבת את עצמה כל כך
בחורה שזופה, עם שיער ארוך, שלמה עם עצמה,
מטיילת בעולם, הולכת לים, עושה שופינג...
אני עדיין עושה את כל הדברים האלה היום
אבל אני לא אותה הבחורה
אין לי יותר את המבט הזה שרואים בתמונות הישנות
המבט חסר הדאגות הזה.

אני מתגעגעת אליה מאוד, לבחורה הזו
שידעה להשיג מה שהיא רוצה
שלא היה אכפת לה מכלום
שהבטחון העצמי שלה לא היה בשמיים, 
אבל היא ידעה למלא את החסר בדברים אחרים.
היא הייתה אולי תמימה יותר
מן הסתם... היא עברה פחות דברים מהבחורה של היום

הבחורה של היום נזהרת יותר
כי היא רוצה לשמור על הבחורה של פעם
אבל היא לא קולטת שהבחורה של פעם לא תחזור
כי הבחורה של פעם עד היום מנסה ללמוד מטעויות-
טעויות שעד היום היא משלמת עליהן את המחיר.
הבחורה של היום משתדלת באמת להיזכר בבחורה של פעם
אז היא נכנסת לאלבומי התמונות בפייסבוק..
אלה שכולם יכולים לראות, ולדעת שזו לא אותה בחורה כבר.




נכתב על ידי Lil Noa , 14/7/2016 12:56   בקטגוריות חופש, שחרור קיטור, פסימי, סיפרותי, ביקורת, אופטימי, נוסטלגיה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



למה הפסקת לאכול בשר?


 

את צמחונית?
אה, אבל דגים את אוכלת.
וביצים, גבינות וכל זה גם?
זה טבעוניים בעצם.
אז למה הפסקת לאכול בשר?

נו, את מהאלה שמתייגים את חברים שלהם
בסרטונים הלא שפויים האלה של פרות שעוברות התעללות?
אה, אז את סתם אוהבת לצפות בהם בעצמך?
אה.. אז אם זה לא מאידאולוגיה.. אז למה?

והתירוץ שאני תמיד אומרת 
"אני חושבת שזה בריא לי יותר, אני מרגישה יותר טוב פיזית"
ואז אתם עושים את הפרצוף המבין הזה
שאני באמת צודקת, ובשר באמת לא נועד להתעכל בגוף שלנו,
וכל הכבוד שאני מחזיקה.

אז למה הפסקתי לאכול בשר?
אני באמת מרגישה יותר טוב מאז שהפסקתי,
אבל הסיבה שהפסקתי לאכול בשר היא כי הייתי צריכה מטרה בחיים.
ואני הרי לא אתחיל להסביר לכל אחד שהרגשתי שאין לי מטרה,
ושכדי למלא את הריקנות החלטתי להפוך לצמחונית.
בסדר, אתם לא מבינים אז זה נשמע לכם מפגר.
או מיותר. או צבוע.

 

 

המעשה הזה של להזמין המבורגר, או סטייק, או פרגית,
הרגיש לי כל כך חזירי פתאום, כל כך גרגרן,
אכלתי בשר כדי להרגיש טוב, אבל התרוקנתי מעצמי לאט לאט
גם עם כל מה שקורה מסביבי בחיים, אבל גם מהבשר.

אז הפסקתי לאכול בשר.
והריקנות נמוגה, לא לגמרי אבל מספיק כדי לחוש שינוי.
נכון, זה רק בשר,
ובכל זאת- זה מה שהייתי צריכה כדי לעשות שינוי.




 

נכתב על ידי Lil Noa , 25/6/2016 19:43   בקטגוריות שחרור קיטור, ביקורת, צמחונים  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טרייד-אין


אני חייבת למצוא לו מחליף. 

לא הגיוני שבחור שאני מכירה כל כך מעט זמן,

שיש לו בכלל חברה שגרה איתו יחד,

שהוא אפילו לא הסגנון שלי-

יערער אותי ויוצא אותי מדעתי ככה. 


אני לא יודעת מה יקרה אם אני לא אמצא לו מחליף. 

אנחנו נלמד יחד גם בשנה ב׳.

נכון, אני נוסעת לנקות את הראש אוטוטו,

תקופה של חודש שכולו מסיבות, ים, ואלכוהול. 

רק ככה מנקים באמת את הראש, לא?


אבל כשאחזור, מה יקרה לי?

מה יקרה אם הוא ישכח ממני

ויחליט להציל פתאום את הזוגיות שלו?

מה אם אני אחזור

ואגלה שהוא הציע לה פתאום נישואים?


זה קטע כזה של גברים 

כשאין לך מספיק ביצים לחתוך את זה

אתה מציע נישואים. 

נכתב על ידי Lil Noa , 20/6/2016 23:06   בקטגוריות בגידות, מוסיקאים, אהבה ויחסים, ביקורת, סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Noa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Noa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)