לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little N


חלק ממני

Avatarכינוי:  Lil Noa

בת: 31

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2016    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
2829     




הוסף מסר

2/2016

הפעם האחרונה


רציתי נורא לכתוב על הפעם האחרונה שבכיתי,

שאני לא זוכרת אותה כי היא הייתה כל כך מזמן.

אבל בכיתי עכשיו, אז מזל שאני פה כדי לכתוב.

זה בכי של חוסר אונים

בכי של חוסר עצמאות בעולם שתלטן

בכי של לבד

ואף אחד לא יבוא וינגב לי את הדמעות

כי אני בוכה רק כשאני לבד

במקלחת או בחדר שלי כשהוא סגור

או בנהיגה או בשירותים

המקומות היחידים שאני מאפשרת לעצמי לבכות בהם.

ואני לא בוכה עכשיו בגלל הריב הבא והולך עם אמא

או בגלל שנמאס לי שכולם מוצאים אהבה מסביבי חוץ ממני

או בגלל שאני במחזור אז כל ההורמונים והשיט

אני בוכה כי אני מרגישה חנוקה

אין לי עצמאות או חופש בשום מקום.

איזו מן מדינה אכזרית, נתת לי עצמאות מהבית כשהייתי בצבא

אבל אז החזרת אותי הביתה כש"השתחררתי".

סטודנט לא יכול להרשות לעצמו דירה

שכירות זה עולב, זה לחיות מחודש לחודש.

אני רוצה לחסוך באמת, ולקנות את הבית שלי

ובשביל זה אני מוכרת את נשמתי ואת עצמאותי להורים שלי. כאילו רק לאמא.

אבא ליברלי יותר ופחות אכפת לו.

אני בוכה כי אני רוצה להיות אדון לעצמי

לשלוט במה שקורה סביבי ולבחור בעצמי.

אני בוכה כי אני יודעת שאני לא יכולה לעשות את כל זה

כי "כל עוד את גרה בבית הזה אני מחוייבת למה שאני אומרת"

בעיקר כי ביבי שקרן דוחה ואני מאשימה את כל מי שבחר בו בבחירות האחרונות.

בגללכם אני עוד גרה עם ההורים בגיל 22 

בגללכם אין לי חופש. אין לי עצמאות.

מאשימה אתכם ואת ביבי.

לא ציפיתם למסקנה כזו בסוף הסיפור נכון?

נכתב על ידי Lil Noa , 23/2/2016 19:44   בקטגוריות פסימי, שחרור קיטור, ביקורת, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



איך


אני חושבת שהפסקתי להבדיל בין רגשות.


ברגע שהחלטתי שהתחברתי לבן אדם מסויים,

הגוף שלי מרגיש שהוא מאוהב. או מוצף. או מתלהב.

ואני לא בן אדם מתאהב. אולי כי לא התאהבתי כבר 5 שנים.

אולי כי הפסקתי לקחת גלולות (כן כן, גם זה קרה)

וההורמונים הטבעיים שלי חוזרים הביתה


בכל מקרה, אני מרגישה שאם לא אתאהב במישהו בפול גז בקרוב

אני אתנוון, אני אשכח לגמרי מה עושים,

לא שעכשיו אני יותר מדי זוכרת.. אבל פשוט לא אצליח.

אני צריכה יותר הזדמנויות להכיר, לחדש קצת.

נכון שחברים מנסים להכיר לי ולעזור, אבל אף אחד לא מנסה 

אפילו להתקרב מעט לטעם שלי. כאילו הם שומעים שמישהו מעוניין בי,

ו-אה! בוא נכיר אותך לנועה! זה לא שיהיה לה אכפת שאתה בן 23

עם גשר בשיניים, או שהכרס בירה שלך היא כרס סופגניות רולדין,

או שאתה עדיין נועל נעלי קיפי ב2016.


אני על סף ייאוש, אני אפילו לא מצליחה לכתוב שירים מתוך הייאוש הזה.

ובינתיים- תקופת מבחנים החלה, וגם על זה אנלא מצליחה להשתלט.


 


נכתב על ידי Lil Noa , 9/2/2016 01:20   בקטגוריות מוסיקאים, אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Noa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Noa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)