לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Little N


חלק ממני

Avatarכינוי:  Lil Noa

בת: 31

תמונה




קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

לרוויה


צמאה לשינה

צמאה ליום חופש

צמאה לטיול 

צמאה לאהבה

צמאה לסקס

צמאה לחיבוק

צמאה לים

צמאה לקיץ

צמאה לגוף חטוב

צמאה לבגדים חדשים
צמאה למסיבה

צמאה לריקוד

צמאה לחברים

צמאה לעניין

צמאה לשינוי


גוועת מצמא

 

נכתב על ידי Lil Noa , 6/6/2015 23:07   בקטגוריות סיפרותי, פסימי, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החלטות


די נו

תנו לי להישאר חיילת משוחררת כל חיי

תנו לי לעבוד בעבודה מעל הממוצע,

שמכניסה לי אחלה כסף,

בלי לבחור מקצוע

או קריירה

או לימודים

תנו לי להמשיך לעבוד ולטחון משמרות

ולישון בשאר הזמן

או לנגן או לכתוב או סתם לצאת מהבית

רק אל תתנו לי להגיע להחלטה 

וגם אל תנסו להתערב לי בהחלטה

אל תדברו איתי בכלל על להחליט

כבר מעל שנה אני חיילת משוחררת

וטוב לי

למה לא להישאר ככה תמיד?

מי החליט, את ההחלטה, המוחלטת

שצריך להחליט? שצריך לבחור מסלול?

בכל מקרה כולנו נהיה חסרי משמעות כשהחיים יחליטו להסתיים לנו מול העיניים

אז לרדוף אחרי החלטה שכביכול תתן לנו יותר משמעות לחיים

זה מעשה פתטי ולא פרקטי בעליל.

תנו לי להחליט שלא להחליט.

 




 

נכתב על ידי Lil Noa , 1/6/2015 11:14   בקטגוריות עבודה, ביקורת, פסימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





917
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , מתוסבכים , דייטינג
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLil Noa אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Lil Noa ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)