לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אִבֵּי הַנָּחַל


אתמול היום והמחר, יומן חיים.. תהיו איתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2019

קיץ


טוב אז ישראבלוג לא נסגר.

אני חוזר לעדכן כאן בחזרה..


למרות שנראה שהרבה כותבים נעלמו כבר מהנוף כאן.. 

 

-

 

עדכון קצר;

לא מזמן יצאתי עם מישהי שלא הייתה בריאה לי.

אולי זה היופי שגרם לי לרצות לנסות לבחון את הקשר הזה לעומק בכל זאת,

הרגשתי שהיא מנסה אותי ומעמידה אותי למבחן בכל סיטואציה.


אז חתכתי


זה לא נגמר נעים, אבל לא אכפת לי.

העיקר שזהיתי את זה בזמן.

 

-

 

עכשיו כולם מנסים להדביק לי את החברות הרווקות שלהם.

פתאום כל עולם הדייטינג הזה מתחיל להמאס עליי ולצאת לי מכל החורים.

כל כך מאכני, שאלות שחוזרות על עצמם, כולן ממוסגרות וחסודות.


אני לוקח הפסקה, הפעם ארוכה, מכל השיט הזה.


זה כבר לא כמו פעם, הרבה מזה ברשת, או הצעות חדשות

לבליינדייט, מעטים באמת נתקלים באהבת חייהם במקרה

באיזה שהוא מקום או מפגש אקראי...

 

-

 

סמסטר קיץ. עוד קצת ואני מסיים ללמוד.

מה שאני צריך עכשיו זה ללמוד איזה כלי נגינה חדש 

שיסיח את דעתי ממה שחשוב באמת.

או ממה שמצפים ממני שאני אחשוב שחשוב באמת.

 

 

פסנתר, נראה לי שאלך על פסנתר.

 

 

ואז שהחיים יחזירו אותי למסלול

ושיראו לי כמה שאני קטן לעומת כ-ל העולם הזה.


לפעמים אני פשוט לא בלופ.

 

-


הייתי

שבת

שלום

נכתב על ידי , 19/7/2019 18:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי: 

בן: 33




5,334
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להָרֹעֶה בַּשּׁוֹשַׁנִּים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הָרֹעֶה בַּשּׁוֹשַׁנִּים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)