לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015


אתמול נסעתי עם עוד 2 חברות לישון אצל גיה בב"ש,ההורים שלה נסעו לצימר בצפון והיא לא רצתה להשאר לבד ובשביל מה יש חברות?

(לא..לא בשביל זה אני בטוחה.)

אז לא- זה לא היה ערב סקס סמים ואלכוהול כי יש לה אח קטן בבית,ובמקום לאבד את ההכרה ולהתעורר באמבטיה כשמבסיס יש מלא בקבוקים ריקים מצאתי את עצמי לומדת איך להחליף חיתול לתינוק,זה לא היה כזה נורא,לפחות לא התעוררתי בשבת עם רצון עז ללכת לשתוף את הפה באקונומיקה.

אבל לעזאזל הייתי חייבת לשתות משהו כי ברגע שכולן נרדמו התחלתי להיות ממש דכאונית ואני אפילו לא יודעת למה ורציתי לדבר עם אנטון והוא פשוט החליט לקום בארבע לפנות בוקר להכנס לאוטו ולהגיע לבית של גיה (מרחק נסיעה של חצי שעה ממנו)

הוא כל כך שימח אותי וישבנו בחוץ ממש עד הבוקר ודיברנו על כל הנושאים שאפשר לדבר עליהם בעולם.

אנטון מדהים ולהשאר איתו לבד פשוט מסוכן מידי.

 



 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 26/9/2015 17:07  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הצילו.


אני לא יודעת למה אני מתעסקת בחיתולי תינוקות בערב שישי.

יש הורים בקהל?

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 25/9/2015 20:59  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




הפוסט הראשון שלי דיבר על יום כיפור ואני חושבת שבתור התחלה אני אדבר קצת על עצמי ועל המטרה של הבלוג הזה.

אז כמו שכבר הבנתם קוראים לי ליאור אני בת 18 וחצי ואני גרה בקיבוץ שממוקם דרומית לבאר שבע אבל מבלה רוב הזמן בתל אביב ובקרוב גם אעבור להתגורר שם.

מאז שאני קטנה אני אוהבת להרגיש מנהיגה,זו שכולם הולכים אחריה ולא היא אחרי כולם,זו שיוזמת בקיצור.

הייתי בכל תפקיד אפשרי בבית הספר היסודי אם זה בראש מועצת התלמידים או כל שאר הבולשיט הזה בבתי הספר,אהבתי להופיע בטקסים,אהבתי להיות נציגת הכתה,אהבתי פשוט להיות במרכז ולהביא את עצמי ב 100 אחוז עם כל היתרונות והחסרונות שבי לא הלכתי אחרי הזרם,הזרם הלך אחריי.

כשעליתי לחטיבה המצב השתנה מעט,הבנתי שלא כולם יאהבו אותי ובהתחלה היה לי נורא קשה להתגבר על המצב,הייתי רגילה שמרעיפים עלי אהבה מכל עבר,הייתי רגילה לא לקבל את המילה "לא" בתור תשובה אבל לאט לאט הסתגלתי למצב והתחברתי לחבורה שלי ולמעשה אנחנו החברים הכי טובים עד עצם היום הזה.(אוקי חוץ מ2 אנשים שהזניחו אותנו בדיוק כשהתיכון נגמר)

אז יש את מאי שאותה הכרתי לעומק על הספסל בשיעורי הספורט,שנינו תמיד היינו הדבר הכי עייף ביקום,היינו ממציאות תירוצים אחת בשביל השנייה,שנינו ספגנו את פגיעות הכדורים במשחקי הכדור רשת וכל השאר היסטוריה.

אני פאקינג מאוהבת בה,היא מדהימה ואני אסירת תודה על כך שאלוהים מינה לי אותה בתור ה bff שלי,אני יכולה לצחוק ממנה שעות היא מסוג האנשים שגורמים לך להתגלגל מצחוק כשבכלל לא בא לך לחייך.

אם הייתי משנה משהו במאי? אני מנסה לחשוב על זה אבל שום דבר לא עולה לי לראש לכן התשובה בבירור היא ל-א.

יש את רעות הויאטנמית החמודה שלנו שכולם ישר חושבים שהיא סינית יפנית או תאילנדית והיא מתעצבנת,איתה אני יכולה לדבר על כל הנושאים שבפירוש אסור לדבר עליהם,כל ה tmi מופנה אליה והיא אוהבת את זה אז כולם מרוצים בעצם.

החיסרון הכי בולט ברעות הוא הפזיזות שלה,היא מחליטה החלטות בסדר גודל עצום מבלי לחשוב פעמיים (או פעם אחת ליתר דיוק).

ואחרונים חביבים-הצד הגברי בחבורה אנטון ועומר.

עומר נלקח ע"י צה"ל אז הוא איתנו רק בסופי שבוע (בעיקר).

יש עוד כמה אנשים שלוקחים חלק בחיי אבל אני לא מרגישה צורך לפרט עליהם כרגע.

 

אז נשארתי אני,ליאור המתוסבכת שמפחדת מהחיים ומוצאת כל מני שבילי בריחה.

והבלוג הזה כנראה יעזור לי לסדר את הבלאגן בראש וגם לשמר זכרונות מגיל הטיפש עשרה.

 

 

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 24/9/2015 22:46  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יום כיפור שמח!


בואו נודה אנשים,יום כיפור זה היום הכי צבוע בשנה.

מלבד להסתיר את ה-last seen בווצאפ שהופך אותך ליהודי טהור וצדיק אתה גם צם 25 שעות שזה בכלל הופך אותך ליורש העצר של אלוהים!

אני לא רואה טעם לצום המיותר הזה במלוא מובן המילה למרות שזה באמת אחלה שהכבישים ריקים והכל שקט ואם אתה רוצה להתאבד אתה לא זקוק לחבל סכין כדורים או רובה אתה פשוט צריך להכנס לאוטו ולרשום בוואיז "בני ברק".

כשאני צריכה לבקש סליחה אני יודעת בדיוק ממי ולמה ואני עושה את זה ולא ביום כיפור,השנה שלנו צריכה להיות מלאה בסליחות קטנות וזה כבר עניין מוסרי.

 

בכל מקרה,לכו תזדיינו לא סולחת.

ליל אמש.

אני אוהבת את אנטון.

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 23/9/2015 16:25  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)