לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2015

יום כיפור שמח!


בואו נודה אנשים,יום כיפור זה היום הכי צבוע בשנה.

מלבד להסתיר את ה-last seen בווצאפ שהופך אותך ליהודי טהור וצדיק אתה גם צם 25 שעות שזה בכלל הופך אותך ליורש העצר של אלוהים!

אני לא רואה טעם לצום המיותר הזה במלוא מובן המילה למרות שזה באמת אחלה שהכבישים ריקים והכל שקט ואם אתה רוצה להתאבד אתה לא זקוק לחבל סכין כדורים או רובה אתה פשוט צריך להכנס לאוטו ולרשום בוואיז "בני ברק".

כשאני צריכה לבקש סליחה אני יודעת בדיוק ממי ולמה ואני עושה את זה ולא ביום כיפור,השנה שלנו צריכה להיות מלאה בסליחות קטנות וזה כבר עניין מוסרי.

 

בכל מקרה,לכו תזדיינו לא סולחת.

ליל אמש.

אני אוהבת את אנטון.

נכתב על ידי ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס , 23/9/2015 16:25  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס

מין: נקבה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ליאור ועוד איזה משהו כי הכינוי פאקינג תפוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)