לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

התחלה חדשה


אמ;לק - חיי האהבה שלי עד גיל 30 היו נוראיים, ואני לקראת עוד כמה שנים של זבל

 

***טריגר חפירה***

 

מאז ומעולם אני יודע שאני סטרייט.

אני אוהב בנות יותר מכל דבר אחר.

אחד הזכרונות הראשונים שלי מכיתה ג' היה שהמורה העבירה לידי בת (!!) ואני ממש התלהבתי.

אבל אנחנו עוד נחזור לשם.

 

הראשונה הייתה לירז. בדיעבד הבנתי שזה לא זה.

בדיעבד גם הבנתי שאני לא נמשך למזרחיות.

לא בקטע גזעני.

טוב גם לשם עוד נגיע.

 

אז הראשונה הייתה לירז.

היינו חבורה של בנים, והיה את המנהיג, והיה אותי. אני מעולם לא הייתי מנהיג אך אף פעם לא הייתי פראייר.

כשהמנהיג דרש ממני לעשות משהו שלא אהבתי, אמרתי לו את זה בפרצוף.

ופעם אחת אמרתי לו את זה והוא לא אהב כנראה, והוכרז עליי חרם.

התעלמתי מהחרם, והלכתי לארגז החול.

אם יש משהו שאני יודע לעשות, זה להתעלם ממציאות מסריחה ולנסות להוציא ממנה את המיטב.

אז התעלמתי, והלכתי לארגז החול.

זה השלב לספר שזה היה בגן חובה, לאנשים מבוגרים אין ארגזי חול (וחבל).

שיחקתי לי

ופגשתי את לירז

דיברתי איתה, עשיתי מינגלינג

גילינו שיש לנו חברים משותפים

עולם קטן מסביב לארגז החול

הזכרון החזק שהיה לי שם, היה שהחברים צחקו עלי שאני משחק עם בת, ואני צחקתי עליהם.

 

השנייה הייתה קרן.

כיתה א-ד

ואוו

כמה שהיא הייתה יפה

אשכנזייה, לבנה, חברת אמת

הייתי רואה אותה ונפעם

הלב היה עוצר את עבודתו לשנייה

כך הרגשתי

אפילו העזתי לנשק אותה בלחי פעם

 

ואז עזבתי את השכונה.

ואת קרן

שמרתי איתה קצת על קשר דרך מועצות תלמידים.

וקצת דרך תנועות נוער

והנה הגיעה אורטל

היא לא הייתה אשכנזייה

אבל בהירה

היא הייתה שם בכיתה ה

הכניסה אותי ישר לעניינים

באחד מימי ההולדת במקלטים

(ילדים לא יודעים היום איך לגדול)

הצעתי לה חברות

אפילו כרעתי ברך

לימים אמרתי שלא היה לי איפה לשבת לידה

כולם ידעו שזה שקר

היא הסכימה

אך זה לא החזיק

בהמשך הצעתי גם למורן

היא הייתה מדהימה

היא סירבה

למרות שכתבתי מכתב ארוך

ואפילו ניקבתי עליה בבריכה שהייתי מנוי בה והיא לא

 

ואז הגיעה רותי

בכיתה ו

היא הייתה כל כך קרובה אליי

כמעט נישקתי אותה פעם

אהבתי אותה ממש

מאוד

עד השמיים

היא הייתה מזל שור

ואני עקרב

גיליתי שזה שילוב אולטימטיבי

וקראתי כל יום הורוסקופ בשבילה

במעבר לחטיבה הקשר התפספס

לאחרונה היא התחתנה

עוד שלחתי לה הודעה בפייסבוק לפני

זה לא עבד

פתטי שכמותי

 

המעבר לחטיבת ביניים-תיכון היה אכזרי

עברתי עם מספר מצומצם של חברים

בלי בנות מעניינות

התרסקתי חברתית

תקופות שלמות של בדידות

עם החברים מהיסודי הקשר דעך אט אט

כל מי שרציתי, לא היה לי אומץ לפנות

התקלקלתי

ההתבגרות הלכה נגדי

מה גם שתמיד נראיתי צעיר יותר

ובנות השכבה שלי לא הסתכלו עלי

מעולם

לא היה לי מה להציע

כלל

זכרון אחד מכל התיכון

שיעור נהיגה

בכיתה י"ב

אפילו לא שיעור שלי

של חבר

אני כבר הייתי עם רשיון ביד

אספה אותנו מישהי

והם התחלפו

ואני ישבתי לידה מאחור

דיברנו על מסיבות

ועל הופעות

היא הייתה מגניבה

אבל היה חסר לי הגרוש ללירה

לא היה לי אומץ להחליף איתה טלפונים

אפילו המורה לנהיגה אמר שהוא חושב שהיא רוצה אותי

אך לא הסכים לתת לי את הטלפון שלה.

 

ליאת

הייתה עוד אחת מהבודדות של התיכון

הייתי איתה באילת

או בחו"ל

אני כבר לא זוכר

היא לא הייתה יפה כל כך

אך מרוחקת משאר הקבוצה

בעיקר עם ההורים שלה

אני לא הייתי עם המשפחה

הייתי היחיד שבלי משפחה

ילד רחוב

ציון כהן

בלילה האחרון העזתי לדבר איתה

כל הילדים היו בהלם שאני עושה את המהלך

אפילו הצעתי לה לבוא איתנו אחרי זה לחדר

היא ויתרה

ונעלמה בהמון

ובזה זה נגמר

 

מור

האחרונה מהתיכון

והכאפה של הנעורים

הכרתי אותה באותו אילת

או חו"ל

היא הייתה מדהימה

עדיין כזאת

אפילו נפגשנו לשחק פיפ"א אחרי

היא גרה במרחק אוטובוס

אספה אותי מהתחנה

עזרתי לה להתקין המשחק

שני דברים שאני זוכר - 

האחד שאמא שלי דאגה להלביש אותי ל-"מאורע"

אף פעם לבוש היה הצד החזק שלי

וגם זה נראה לי מוזר שאני צריך להתלבש יפה לבית של מישהי

אך אמא התעקשה

ואני הגעתי אליה לבוש היטב

השני הוא שאמא שלה בהתה בנו כששיחקנו

ניסתה לראות מה אנחנו עושים

ומי הילד שמשחק עם הבת שלה

אחרי הפיפ"א היו עוד כמה ניסיונות מצידי

ראינו סרטים יחד

ובפעם הראשונה שהצעתי לה לבד

היא ברחה

יותר מהר מיוסיין בולט היא ברחה

כאפת חיי

ניסיתי להחיות את זה עוד

וזה לא עבד

לא מזמן חבר ילדות התחתן

חיכיתי לה

מעין ירייה אחרונה לפני שאני משחרר את זה סופית

היא לא הגיעה

 

ושני של סוף התיכון

שהייתה שנה מעלי

ונעלמה לי כשנכנסתי ל-י"ב

והיא באמת הייתה היחידה שהיה לי סיכוי איתה עד אז

 

והייתה את אתי

הבת של חברה של אמא

שכמעט התנשקנו

התחתנה לא מזמן

 

ואז הגיע הצבא

שלוש שנים של בדידות טוטאלית

בסוף התיכון היה לי ריב רציני עם אחד המנהיגים של קבוצה שכן התחברתי איתה

ובום

נותרתי בלי חברים

סגירת מעגל יפה לגן חובה שסיימתי בלי חברים בגלל ריב עם מנהיג

שלוש שנים של כלום ושום דבר

שלוש שנים שיצאו מהם חמישה חברים

שהיו עולם ומלואו

 

כמו נחש שהתעורר משנת חורף

השתחררתי מהצבא היישר לבנות אזרחיות

עבדתי במלצרות

התחלתי עם כל מלצרית אפשרית

(וול, לפחות ניסיתי)

ואז המראה שלי דפק אותי

או הבטחון העצמי

אחרי קצת מלצרות

וקצת פסיכומטרי

(גם שם הייתה מישהי, אך שוב, הבטחון אוי הבטחון)

הגיע המוקד הטלפוני

אחרי כמה חודשים

מצאתי את עצמי עם ים ידידות וחברים חדשים

וקראש אחת...

 

שלומית

שם כה מכוער

לבחורה מכוערת

אך אשכנזייה ממש

ואשכנזיות ממש, כאמור עושים לי את זה

אך שם גיליתי את איזור הידידים

בכל הכוח

 

ואחרי שלוש שנים של מוקד טלפוני

ושוב, כלום ושום דבר

עזבתי ריק

אך עם מלא ידידים, ידידות, חברים, חברות

 

בין לבין הייתה הילה

היחידה שהסכימה לגעת בי

לא שכבנו

לא נמשכתי אליה

כן ירדה לי

ממש התאמצתי להפעיל אותו

 

ואחרי המוקד הטלפוני הייתה שוב תקופה שחונה

ואז הגעתי לעוד מוקד

והגיעה שלי

השנייה שהסכימה לגעת בי

זה נגמר בכמעט זיון ברכב

 

התעייפתי...

בשנתיים האחרונות יצאתי עם ארבע בנות

אחת מהן מהכרות בבלוג

מכה של חוסר בטחון

ואפס ליבידו

ויתרתי עליה מהר

השניה מאתר הכרויות

באמת שהיא רצתה אותי

אך חוסר הביטחון שלי גמר את העסק

אפילו לא שכבנו

השלישית מאתר הכרויות, אך נדלקה מזה שיש לי בלוג

לא הטעם שלי בעליל

לא מזרחית

כן שחומה

ממש ניסיתי

שיכנעתי את עצמי

היא ויתרה

מיוזמתה

והרביעית מאתר הכרויות

אחרי שבועיים של התכתבויות

זה תם

אחרי דייט אחד

עד היום לא יודע למה

 

ושבוע שעבר ניסיתי להתכתב עם עוד מישהי

חברה של חבר

היא פירקה את זה תוך חמש דקות

זה היה מביש

ונגמר על כלום

פול גז

בניוטרל

 

השבוע התפטרתי מהמוקד השני

עברתי ארבעה שותפים שונים (roomate)

שלושה בנים ובת

תואר שלם

צמחונות

טבעונות

חזרה לצמחונות

חזרה לבשר

מלא כמעט מערכות יחסים

שתי נשיקות

ירידה אחת

הורה שנפטר

והורה שני שהשתגע

גיל 30

מלא ביטחון עצמי כלפי חוץ

אפס כלפי פנים

מראה לא משהו

אך לא נורא

קול סקסי (לא אני העדתי)

והמון המון שכל (שוב, לא אני)

 

שבוע הבא מתחיל עבודה חדשה

קריירה

שלאחר התואר

ואני ריק

מבחינת מערכת יחסים

 

זוהי תמצית חיי

אני הוא האסיר החופשי

שמעולם לא נכנס לכלא

ומעולם גם לא יצא ממנו

 

הגעתם עד לכאן?

תנו תגובה, דעה, אמירה, רעה, טובה, קלה, קשה, אכזרית, תהיו אתם

 

שבת שלום,

שון,

הזאב הבודד

נכתב על ידי אסיר חופשי , 12/6/2015 17:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)