לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

עולם החברים


אמ;לק - 

 

אני שונה ממשפחתי. דומה מאוד לאבא, שונה מהשאר. אך אבא לא בתמונה מזמן.

השוני המרכזי הוא בעולם החברים. מאז שאני קטן השוני הזה בלט.

 

חזרה להיסטוריה

 

בשנים הראשונות זה קל, יש חברי בית ספר, בזה זה נגמר, עד כיתה ו' זה עבד יופי, למרות מעבר שכונה בשליש האחרון.

היו סביבי המוני חברים ונהניתי מהחיים, לגבי בנות, ניתן לקרוא שני פוסטים מטה.

 

בחטיבה-תיכון זה היה קשה יותר אך אפשרי, התחברתי למי שרציתי, לא התחברתי למי שפחות, סיימתי את התיכון בלי חברים. ריב עם מנהיג. טעות היסטורית.

 

ואז צבא, חברי צבא. 

שלוש שנים עם אנשים שאני לא מכיר, לא אוהב, לא רוצה.

נשארתי עם חמישה. גג.

 

בפסיכומטרי היו שלושה, נפלו חמש דקות אחרי שהפסיכומטרי נגמר.

 

במלצרות היו כלום.

 

במוקד הראשון היו המון.

שלוש שנים עם אנשים שאני לא מכיר, חלק אוהב, חלק רוצה.

שמרתי על קשר עם שישה.

לא כוס התה שלי, אך נשארו.

 

במוקד השני היו המון.

ארבע שנים עם אנשים אחרים, שונים, מבוגרים יותר, אחראיים יותר, אקדמאיים ברובם.

הם נעלמים בעזיבה

והם ייעלמו סופית כשאני אעזוב.

 

בלימודים מעט.

מרגיש שאין לי צורך.

אבל מלא.

כי יש אינטרס.

הם ייעלמו בעוד חודש, בסיום התואר. בסיום האינטרס.

 

תמיד הייתי שונה ממשפחתי בחברים.

לאחותי הגדולה היו מעט

לאחי הקטן אף פעם לא היה

כשהיינו ילדים הייתי מושך אותם איתי

הם היו משחקים עם ילדים שלא בגילם

כי לא הייתה ברירה אחרת

אני המודל

אני לא מנהיג, אבל כן מושך

חבר אמת

שלעיתים נדפק מהאמת

כלפי חוץ יש המון

כלפי פנים כלום.

אחד

 

חברים מסדרים חברות

ידידות מסדרות חברות

לפחות אלו שיש להן חבר

לי זה לא קורה

אני מהבלתי סדירים

בלתי חתינים

בלתי מיודייטים

 

אני כן מסדר

כל הזמן

יש לי זוג שעומד להתחתן בזכותי

ועוד רבים מההיסטוריה

זהו כביש חד סטרי

וכולם רואים לי את התחת

 

יש ימי שישי של בדידות

ויש ימי שישי עמוסים

יש סופי שבוע של לבד

וסופי שבוע שאני מחפש את הלבד

 

ביום ההולדת האחרון שלי (30) היו 50 חברים

במסיבת הפרידה שלי מהמוקד הראשון היו 80

אני מושך המון

ומי שמושך המון - מושך המון זבל

בלשון המעטה

 

מתוך 50 האנשים שהיו ביום ההולדת שלי

דיברתי בשבוע שלאחריו עם חמישה

יש לי המוני עשיריות חברים

שמרכיבים חמישה חברי אמת

וטוב לי

באמת שטוב לי

 

חוץ מהקטע שלא מסדרים לי בנות

 

יום טוב,

שון

שהולך להתקרנף על סרט כי יש לו חברים זקנים שלא רוצים לבוא איתו למסיבת רחוב

נכתב על ידי אסיר חופשי , 13/6/2015 16:41  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)