לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

אז איך הכל התחיל בעצם?


אמ;לק - קנו לי מחשב, השאר היסטוריה.

 

עד כיתה ה' לא היה לי מחשב.

היה טטריס ומגהסון וסופר מריו לתוך הלילה, אך מחשב לא היה

בכיתה ה' התחננתי להורים למחשב, לא היה להם כסף לאחד כזה, אחת המורות תרמה לי מחשב.

זה היה המחשב הראשון שלי. 

286

ללא מעבד תמלילים

עם קווסט אחד

מלא תשבצים

ונורטון קומנדר

 

אחרי חצי שנה נקנה מחשב

המחשב השני שלי

ווינדוס 3.11

בהמשך גם היה פיפא 96

ו-NBA

וחוג של טורבו פסקל

לאחר מכן כבר הפסקתי לקנות מחשבים

קניתי חלקים

פה מעבד, שם כונן קשיח

האינטרנט הגיע

בהתחלה בזק

אחרי זה סרפרי

צ'טים

משם עברתי לפורומים

בצבא העליתי את הפוסט הראשון

קראתי לו - "איזה באסה, אני מאוהב"

זה היה ב-2005

הפוסט הראשון עלה בפורום

וגם השני

והשלישי

ואז פתחתי בלוג

בעל אותו שם

ומאז אני כלוא פה

אסיר חופשי

 

זהו...

איך ההיסטוריה שלכם התחילה? :)

 

לילה טוב,

האסיר החופשי

נכתב על ידי אסיר חופשי , 16/6/2015 00:54  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)