לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

הסיפור של אנה ושלי


אמ ; לק - לא מדובר בסיפור בין אנה לשלי אלא במקרים שקשורים אלי ולאנה ואלי ולשלי.

 

שלי היא הראשונה כרונולוגית וגם האחרונה

מחסנית

FILO

עליה נאמר "כשאני באור הזרקורים, זה קל להתאהב"

יותר נכון עלי.

היא נדלקה עלי כשהייתה עובדת שלי

אני חיממתי את הקשר קצת אחרי שעזבה

כדי לגלות שיש לה חבר

אז חיממתי שוב את הקשר קצת אחרי שעזבה (אותו)

כדי לגלות שהיא כבר לא בעניין

היא בשר מבשרי כיום

צלע

 

אנה הייתה שם בסוף ונפלטה ראשונה

מחסנית

LIFO

עליה נאמר "הכי קל להתאהב בפסיכולוג שלך"

הייתי שם בתקופה הכי מסריחה שלה בחיים

נתתי לה תשומת לב

ואהבה

וליבידו

ואז זה הלך ודעך

בקטע מוזר

עד לרגע כתיבת שורות אלה אני לא יודע למה

 

מעולם

מעולם לא קרה לי שהייתי בעניין של מישהי, ואז זה ירד בלי סיבה

אני מרגיש שאין פה סיבה

מעולם לא קרה לי שרציתי מישהי, ואז פתאום בום כבר לא

 

בנות הן עם מוזר

סליחה, לא מכליל

הבנות בעולמי הן עם מוזר

חידה לא פתורה

פאזל

סודוקו קשה מאוד

כזה שצריך לנחש בשביל לפתור

שיש יותר מדי אפשרויות לכל ריבוע

 

מעולם לא חוויתי את אנה או שלי מהצד השני

או לפחות את סוג המקרה

 

אט אט,

כדור אחר כדור

אני מפרק את המחסנית שלי פה

FIFO

 

יום טוב,

האסיר החופשי שיורה באפילה

נכתב על ידי אסיר חופשי , 17/6/2015 19:24  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)