לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

מחשבות של 2AM


רבתי עם עובדת שלי. לראשונה מזה ארבע שנים שרבתי עם מנהלת שתחתי ולא עם נציג.

שותפה שלי מאכילה אותי מרורים.

יש לי חבר טוב שאני מסנן כבר חודש.

ושני עובדים שמסוננים למעלה מזה.

אני עומד לעזוב מקום עבודה שאני אוהב, עם אנשים שאני אוהב.

יש לי עובדת שווה. ואני לא בטוח אם היא מפלרטטת איתי או שאני עיוור.

ויש לי ים עבודות בלימודים שאני לא רואה איך אני עושה.

הגדלתי את כמות הסיגריות

והאוננות

סיימתי סדרה אחרי סדרה

לא ראיתי את המשפחה חודש

חזרתי למנג'ר

עוד שנייה מתקין סימס

אני בורח מהחיים

בורח מהבגרות

 

השבוע גייסתי את העובד ה-100 שלי

ואסור לי

פשוט אסור לי להיות ילד

 

לילה טוב

האסיר החופשי

שלא יוצא מהחדר

ומסריח

אלוהים כמה שאני מסריח

וכיף לי

נכתב על ידי אסיר חופשי , 26/6/2015 02:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)