לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

לה פמילייה


"לפעמים זה טוב להתגעגע", הסברתי לאמא שלי שבוע שעבר באתנחתא של עוד ריב.

המשפחה שלי נהיית כבדה עליי.

לא מעט זמן.

המשפחה הרחוקה דווקא כיפית, כי היא רחוקה.

אבל הקרובה, אלה שאני מתפלש איתם יום יום שבוע שבוע חודש חודש - כבדים לי.

מאז שבועות לא הייתי בארוחה משפחתית ולא רע לי.

אפילו די נוח לי.

פעם אחרונה שהייתה לי כמיהה למשפחה הייתה כשעזבתי את הבית בפעם ראשונה.

הייתי ילד בן 22, גרתי עם שותף נוראי, והיה לי כבד, העדפתי להישאר בבית.

 

מאז עבר כמעט עשור.

סיימתי תואר, אבא נפרד מאיתנו, אחותי התחתנה, אחי נשאר תקוע, אמא מתחרפנת ואני מנסה להישאר שפוי שם.

השבוע אמרתי לבוסית שלי שאם לא הייתי דומה להורים שלי הייתי בטוח שאני מאומץ. אני כל כך שונה מהם.

בשישי בצהריים זה מתחיל. מועקה כבדה, אפיסות כוחות, רצון להיבלע מתחת לאדמה.

ההתארגנות כבדה, העישון ארוך, מצחצח שיניים, נאבק בנהגי מונית גזלנים רק כדי לראות משפחה שרבה, חוזר לכל המוקדם ב-23:00, נשפך במיטה.

 

לפעמים אני בטוח שאני צריך זוגיות, רק כדי לברוח מהמשפחה, מהחיים.

 

לפעמים להתגעגע זה טוב, אמרתי לאמא שלי וראיתי את הדמעות בעיניה

אין דבר אינטרנסנטי, אגואיסטי, אגונצטרי ואבולציוני מאשר להביא ילדים

אין דבר אגואיסטי יותר מלחבק אותם דוב

עד ששומעים את הקנאק

 

יאללה עוד סיגריה אחת - ולמשפחה...

 

 

אז ספרו לי, 

איך עם המשפחה שלכם?

 

שבת שלום,

האסיר שמאוד לא חופשי הערב

נכתב על ידי אסיר חופשי , 26/6/2015 18:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)