לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

שינה זה לחלשים, אוכל זה לרעבים, בריאות זה אוברייטד


מחר יש לי ראיון. עוד ראיון אחרי מספר שנים. איך אומר הצד החרדי שלי במשפחה? בעזרת השם אעשה ואצליח!

צריך להתלבש יפה ולסדר את הזקן ולזכור לקחת מסטיק ולהרשים, הכי חשוב זה להרשים, לבוא ולתת הופעה

one man show

 

מחרתיים יש לי דייט. עוד אחד אחרי מספר חודשים. איך אומר הצד החילוני שלי במשפחה? סדר ת'חדר, תעביר ת'נייר טואלט מהשולחן למיטה.

צריך להתלבש יפה ולסדר את הזקן ולזכור לקחת קופסת סיגריות ולהרשים, הכי חשוב זה להרשים, לבוא ולתת הופעה

one man show

 

בין לבין חטפתי צינון, אולי שפעת, אולי דלקת ריאות, אי אפשר לדעת. אני פחות בעניין של כדורים או רופא, אבל אני חולה, זה בטוח..

אין לי חום אבל גם אין לי תיאבון וגם נראה שלא נשארו נוזלים בגוף שלי, הכל יצא בתצורה של נזלת.

ולך תרשים כשאתה חולה

לך תנשק כשאתה חולה

לך תזדיין...

 

וכואב לי הגוף, ואני לא נרדם, ואין לי כדורים, יש לי ג'ינג'ר, אני חושש שזה ישפיע רע.

 

אחלו לי בהצלחה

אחלו לי בהצלחה פעמיים

אחלו לי בהצלחה שלוש

מחר על הז*ן שלי

מחרתיים חייב להיות בריא

מוכרח להיות תקין

חובה להיות שמח

 

לילה טוב,

האסיר

שיש מצב שמצא את המפתח

נכתב על ידי אסיר חופשי , 29/6/2015 01:03  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)