לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2015    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    




הוסף מסר

6/2015

רגע לפני מחר...


היום התכתבתי עם מישהי מהעבודה.

היא עובדת שלי אבל היא כבר לא. הודעתי לה שאני עוזב, היא תחזור אחרי שאני אעזוב, והתכתבנו.

 

במקביל היו לי שני סקסטינג הערב, לא מעיד על עיסתי, אבל יודע לכתוב.

 

האחת ביישנית, השנייה כבר מראה דברים, לאט לאט על דרך האבנים הצהובות.

 

עם העובדת דיברתי פעם ראשונה על דברים אינטלקטואלים, היא גם הוסיפה אותי בפייסבוק תוך כדי, והייתה לנו התכתבות עד חצות.

סיימתי איתה והגיעה הסקסטינג הפחות ביישנית. התשתי אותה, גמרה ונרדמה.

תוך כדי שאני מצית סיגריה הגיעה הסקסטינג היותר ביישנית אבל יותר סוטה, דאגתי להתיש גם אותה. היא אוהבת להיות הזונה שלי.

שתיהן.

 

כל זה קורה רגע לפני מחר.

מחר יש לי דייט.

אמיתי.

לא עובדת שמתכתבת מתוך אינטרס (האומנם?) ולא סקסטינג שמדהים ככל שיהיה... הוא עדיין סקסטינג.

מחר אני נפגש עם מישהי. בשר ודם.

בעוד 24 שעות החיים שלי עלולים לעלות על מסלול משוגע של מערכת יחסים, רכבת הרים שאני כל כך שונא, לעיתים מפחד, מעדיף לעצום את העיניים בלופים ולחכות לשריקה שאומרת שתם. בין לבין אני מחייך, שמח, מאושר, עם עיניים עצומות.

 

החיים לא יכולים להיות תקועים, השנים עוברות, גיל 30 ואני מתעסק בשטויות, והנה מחר תגיע מישהי, בגילי, ש(כנראה) מחפשת חתן. אמאלה

 

ובעוד 4 שעות צריך לקום לעוד יום עבודה, ובקושי מצליח להירדם.

 

לילה טוב,

אסיר,

אוי כמה שאני בכלא

נכתב על ידי אסיר חופשי , 30/6/2015 03:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)