לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

לקטני היה יומולדת


פרולוג


 


קטני הייתה ידידה טובה. היא הגיעה מפה, ודיברנו הרבה מאוד. 


בהתחלה פה, אחרי זה מייל, אז וואטסאפ, שיחות, וכשהבנתי שאני משמש לה תחליף חבר הדעכתי את הקשר עד לסופו.


היא שלחה הודעה כשהיה לה חבר, והסברתי לה למה הדעכתי את הקשר. זה היה מתוך דאגה לה בסוף, כי היא לא שמה לב שהיא פוגעת בעצמה דרכי.


אתמול היה לה יומולדת 18.


 


פרק 1 - ברכת יומולדת.


 


[21/7/2015, 00:08] שון:
גאיה הקטנה. גולי. מעטים האנשים שאני זוכר את יום הולדתם (משפחה. חברים קרובים. בנות
ששווה לזכור) ועוד יותר מעטים האנשים שאני לא צריך את הפייסבוק שיזכיר לי לברך אותם...


גולי הקטנה. פיצית שלי. הנה הגעת לגיל
18, ולמרות שהקשר דעך את מספיק חשובה לי כדי שאזכור אותך.


מה אפשר לאחל לגיל 18? הרבה דברים שטחיים.
אז לא, לא בשביל זה שון בנמצא. אאחל לך סיפוק עצמי, אהבה ענקית, אושר וחיים מלאים בכל
מה שתרצי, שטחיים ועמוקים כאחד.


גולי היפה. שיהיה לך אחלה יומולדת ומיליון
מזל טוב.


את איכותית. ויפה. אבל הכי חשוב את הטינאייג'ר
הכי חכמה שיצא לי להכיר (והכרתי...), האינטליגנציה הרגשית שלך מרשימה והידע שלך גבוה
מרוב בני גילך, לעיתים את "נופלת" כי את חושבת לא מהראש וזה לגמרי בסדר פיצית
זה הגיל וזה הזמן.


לסיכום החפירה, הדברים השטחיים - מזל טוב,
אושר, בריאות, כסף, סקס טוב והרבה אלכוהול איכותי.


ממני


 


פרק 2 - חבר חדש


 


    [21/7/2015,
00:15] 
גולי: התרגשתי
כמו שלא התרגשתי בחיי, המון
המון תודה !!!



שון: תיהני
גול. זה לא זמן להתרגשות ממני או לוואטסאפ. זה זמן לעוף על החבר (הוא עוד בתמונה אני
מקווה)



גולי: לא
.. אבל יש אחד אחר .. חח



שון: עופי
עליו גול, אני רוצה מחר סיפורים נוטפי חרמנות, זה היום שלך. לא



גולי: הוא
בגרמניה J, מבאס מאוד. אבל
הוא עשה לי הפתעה. החביאו
דיסק אונ קי בארון שלי עם
סרטון שבו הוא שר שחר
שהוא כתב לי כי הוא זכר שתמיד רציתי שיכתבו עלי שיר



שון: נסיך



גולי: אכן !       



שון: באתי
לכתוב שגם אני יכול לכתוב עלייך שיר. אבל אני לא מתחרה בו



גולי: אתה יכול לנסות
!!! אני
אוהבת 😊😝



שון: J שון: להה את תמסי והוא בחו"ל. חבל שתמצאי את עצמך נזרקת איתי בתל אביב



גולי: מחמיא
לעצמך



שון: מכיר
את החומר


 



פרק 3 - חסרת סנטימנטים



 


[21/7/2015, 00:44] גולי: מה
קרה הגעתי ל 18 ונפתחנו?



שון: תמיד
היינו, הסאבטקסט גלוי לך יותר. פעם זה היה עובר
מעלייך



גולי: הייתי
מתעלמת



שון: J
שקר. את לא מהמתעלמות



גולי: אתה
מכיר אותי



שון: ואת
יודעת להיכנס חזק כשצריך גם אם לא נעים לך. חסרת סנטימנטים, וזה ידידתי לא היה עלבון
אלא מחמאה



גולי: חסרת סנטימנטים
זו הגדרה חזקה, לא הייתי מגדירה את עצמי ככזו אבל אני יודעת
למה אתה מתכוון



שון: את כזו וגם אם את לא רואה את זה את מבשילה לכזאת



גולי: זה
חיובי?



שון: כן. דגדג
לי לכתוב שיום אחד את תביני אבל זה מוציא אותי יותר זקן מישו



גולי: J
אתה יודע שאני שונאת את ההערות על הגיל שלי, שון



 



פרק 4 - היסטוריה



 


[21/7/2015, 00:52] גולי: שיחתנו
הראשונה במייל בה עזרת לי לפני הבגרות בתנ"ך, הייתה
לפני שנה וקצת



שון: היא
עדיין שמורה אצלי לדעתי, ראיתי
בדיוק דירה ברמת גן, ואחרי
זה בגבעתיים



שון: ואגב.
זו לא הערה של גיל, זו הערה של ניסיון. רק אומר



גולי: הנה
שוב



שון: זה
היה בצחוק, ידעתי
שזה ידליק אותך בקטע רע



שון: מחר
אני בחופש. אשתדל לכתוב שיר יומולדת



גולי: יש
😍



שון: אבל
אני לא יודע להלחין



גולי: זה
בסדר חח



גולי: דני סתם פרט על הגיטרה



שון: ואני
לא מתחרה בחבר שלך



גולי: כן
כן...



שון: תיזהרי.
אני יכול לשלוף את הלשון המתנשאת שלי תמיד



גולי: 😕, לא
ביומולדת



שון: צודקת.
זה היום שלך!



 



פרק 5 - דיאלוג



 


[21/7/2015, 01:08] גולי: מקווה
לא להיות ביום הולדת לבד יותר מידי



שון: יואו.
חבל שלא דיברת היינו נפגשים, יש משהו שפתוח באזור שלך עכשיו? או מחר אם זה נשמע לך משוגע מדי עכשיו. זה היום שלך. את לא אמורה להיות
לבד אפילו לרגע. רק בשינה וגם זה כי חבר בחו"ל



גולי: מחר
קבעתי קצת דברים אני מקווה שייצא .. הייתי בלונדון שבוע, היה מאוד מבאס



שון: לונדון
מבאסת, אמסטרדם
עדיפה, שון
משחק אותה לא שם לב שהתעלמת מהצעתו הספונטנית



גולי: גאיה
זוכרת את נאום פירוק היחסים של שון ותוהה לגבי הרלוונטיות העכשווית שלו בזמן שהיא בזוגיות



שון: גאיה
צודקת מאוד מאוד. והיא גם לקחה החלטה נבונה אחרי הפעם שעברה ששון חידש הקשר כשהיא הייתה
בזוגיותגולי: שלא המשכתי את
הקשר למרות שיכולתי ללחוץ עליך ?



שון: כן



גולי: גאיה
התבגרה,אולי פשוט למדה להקשיב לך



שון: גאיה
תמיד הייתה בוגרת



גולי: חושבת
מהלב יותר מידי, אבל זה יהיה תמיד



שון: הנה.
זו החלטה חסרת סנטימנטים



גולי: לא
ראיתי טעם בקשר כפוי, הקסם היה תמיד בקשר שלנו שחצה הרבה גילאים והרבה שנים וניסיון ואיפשהו הצליח להיפגש באמצע. ברגע שלקחת את זה, לא היה קסם וזה סתם היה מטריד



שון: איבדתי
אותך, קשר כפוי? לקחתי את מה?



גולי: לא היה טעם לכפות
עליך את הקשר איתי. הרי לא רצית, היו לך תובנות. במקום ללחוץ ולהלחם – שחררתי. כי ברגע שלא רצית את הקשר הזה, הקסם שהיה בו נאבד וזה סתם היה מטריד, בחורה בת 17 בזוגיות רודפת בכוח להמשיך קשר ווירטואלי ידידותי עם רווק
בן 30, זה מטריד, וכל  הקסם שהיה בזה נאבד ונשארה רק הגדרה יבשה שלא אהבתי, כי שם לא הייתי גאיה ואתה לא היית שון. היינו צעירה וגבר וזה לא היה נחמד



 



פרק 6 - מונולוג סיום



 


    [21/7/2015,
01:26] 
שון: אני
יודע שאמרתי לך את זה כבר אבל כדי שלא יהיו "בד פילינגז" כן חשוב לי לציין שזה היה נטו מתוך חשיבה עלייך, אני ידעתי שאני מאבד
מישהי מאוד חשובה כי אני דואג לה וכי... היא חשובה לי



גולי: אני
יודעת. זה בין הדברים הכי פחות אנושיים, זה לא אגואיסטי, כמו תמיד ולא אינטרסנטי כמו כולם. זה היה חברי, באיזה שהוא מקום זו האהבה מהסוג הלא רומנטי
הכי חזקה שהרגשתי, כי מקורה באבדה ולא בזכייה, והוויתור שלך
עליה היה המעשה הכי מתחשב דואג ואוהב שקרה לי. לא פשוט למצוא אנשים שישימו אץ האושר
של האחר לפני העדפה נוחה מתוך מחשבה אגוצנטרית ועל זה אני מעריכה אותך מאוד, ועל זה
אתה חבר, לא משנה הגיל או זה שלא נפגשנו, ואתה לא החרא הזה בלי הלב והרגשות שלא מתאהב
באמת כפי שדאגת תמיד להציג לי, יש לך לב גדול מאוד, תמיד אמרתי לך



גולי: והייתי
מאוד רוצה לשמוע שאתה בזוגיות אוהבת, כי מגיע לך יותר מאשר לכל אחד אחר שאי פעם הכרתי,
היא תהיה יותר מברת מזל, והייתי רוצה לשמוע, שלא רק אני זכיתי לשמוע את כל הפניני חוכמה
האלה, שיוצאים לך גם בטעות, כי לי זה לקח חלק גדול מאוד בתקופות מאוד משמעותיות ואפילו
הציל אותי. אני צריכה שתדע שחלק גדול מהבחורה שאתה מעריך היום נבנה בזכות הנוכחות שלך
שבלי טיפת ציניות חינכה אותי וששמחתי על כל שיחה.


גולי: אני
מתגייסת, מדריכת חי"ר חדשה בישראל. אני יודעת שאעבור המון תלאות נפשיות ופיזיות
בשירות שלי, אבל הייתה לי אחלה הכנה ואחלה בסיס להתפתח ממנו וקרקע יציבה לפתור דרכה
כל בעיה ואני מודה לך על הביטחון הזה



    [21/7/2015,
01:40] 
שון: ואוו.
גול. תודה! אני לא בטוח שכ-ל מה שאמרת קשור אלי. זה מכלול של דברים



 



אפילוג



 



היא לא התקשרה למחרת. לא נפגשנו ביום ההולדת שלה, לא כתבתי לה שיר.


 


 

נכתב על ידי אסיר חופשי , 22/7/2015 16:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)