לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 




הוסף מסר

7/2015

רגע לפני מחר


מחר יום גדול

מחר אני עושה שינוי של 180 מעלות בחיים שלי

מחר אני עובר דירה

רחוק

 

אחרי ילדות בחולון

שכירות בבת ים

רמת גן

תל אביב

מחר מתחיל פרק חדש - חיפה

 

הפרק הזה עדיין מעומעם

נכתב תוך כדי תנועה

התקבלתי ללימודים

התפטרתי מעבודה

ומעבודה לשנה הבאה

מצאתי מחליף בדירה בתל אביב

ומצאתי דירה בחיפה

והכל רץ נורא מהר

מהרגע שהחלטתי ללכת על המהלך

עברו שלושה שבועות

רץ מהר

 

ועכשיו מה נותר?

מחר הובלה

מחרתיים סידור דירה

מסיבת פרידה

(אין עדיין מקום)

מציאת עבודה

(אין עדיין)

מציאת אהבה

(אין עדיין)

ושינוי כל כך מהיר בחיים

 

מחר יום גדול

ענק

כל הדירה שלי בארגזים

כל החיים שלי בארגזים

בפעם הרביעית

הספק יפה

 

ואני לא מוותר

כי אני לא מהחנונים

לא מוותר

ולא פוחד מהסיכוונים

לא מוותר

לא מוותר

 

הרבה זמן לא ציטטתי שיר

ומחר יום גדול

 

וויש מי לאק

 

לילה טוב

שון

עצוב ומהורהר

נכתב על ידי אסיר חופשי , 25/7/2015 23:47  
הקטע משוייך לנושא החם: אמצע הקיץ
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)