לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

אז עברתי לחיפה


ומשעמם כמו הגהנום

והמדרגות לא נגמרות

ואין עבודה

אין שפה

קשה

קשה

 

חזרה לרצינות...

 

אז עברתי לחיפה

כי התקבלתי פה ללימודים

והחלטתי על הסדר הבא - 

1. הודעה לבעל הדירה בתל אביב שאני לא מחדש חוזה.

2. הודעה לבוס שלי שאני לא ממשיך איתו.

3. מציאת מחליף.

4. מציאת דירה.

5. מציאת מוביל.

6. מציאת עבודה.

 

החלטתי שאני לא רוצה "לאנוס" את עצמי לגור ליד העבודה אלא לעבוד ליד הבית

ולכן אני לא פוסל דירות, ולכן אני קודם מחפש דירה ואז עבודה.

 

אז הודעתי לבעל הבית (לא קיבל את זה יפה)

והודעתי לבוס (קיבל את זה מעולה!)

ומצאתי מחליף

ודירה

ומוביל

ואין לי עבודה

אני חורש את העיר

ואין לי עבודה

מגיש קורות חיים

נאבק בבוסים

נאבק במועמדים

דיברתי עם עשרות בתי עסק

מצאתי עבודה

בשכר מינימום

עוד לא מעכל שאני חוזר לעבוד בשכר מינימום

ועדיין מחפש

דברים שיהלמו את הכישורים שלי

ויתאימו לאילוצי הלימודים שלי

ואם אפשר שיהיה בשכר גבוה

בבקשה

 

ואני עושה אובר-רול גופני

רופא משפחה

שיניים

מדרסים

משקפיים

כאילו יש לי עודפי מזומן

מחר כנראה אכתוב כמה אני גוסס

אני באמת גוסס

לא סרטן חס וחלילה או איידס

אבל חרא של גנים

שומנים בדם

לאדם רזה

לך תבין

 

ותמיד משתדל להיות אופטימי

"מאושרים הם התמימים והחפים השוכחים את העולם, שהעולם שכח, שמש נצחית בראש צלול תענה לכל תפילה וכל משאלה תכובד" (אלכסננד פופ)

 

לילה טוב

נכתב על ידי אסיר חופשי , 5/8/2015 23:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)