לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

בקצרה למה אני גוסס


נתחיל מזה שיש לי חרא גנים.

כן. ירשתי חרא של גנים.

כמו אלייג'ה פרייס (בלתי שביר).

בגיל 6 כבר הרכבתי משקפיים

בגיל 10 גיליתי שיש לי כולסטרול ושומנים בדם של אדם פי ארבעה מגילי

מאז אני אצל דיאטנית, ובדיקות דם, ובלגן.

הכל טוב ויפה פרט לעובדה הקטנטנה הבאה - אני רזה.

בנוסף יש לנו במשפחה סכרת, מחלות לב, ריאות, מוח.

המערכת החיסונית לא משהו.

אהה וכן, אני מעשן.

 

יש לי דעה בעניין - המזרחיים לא שורדים את חוסר התנועה של המאה ה-21.

אבא שלי היה אדם רזה, אך הגוף שלו היה רקוב.

עם זאת, מזרחיים מתחילים להשמין בטירוף.

תראו את האתיופים שהם דור שני פה בארץ

תראו את הדור השלישי של יוצאי תימן

תראו את הערבים

תראו את המוסלמים בדובאי ובערב הסעודית (מדינות שיחסית פתוחות למערב)

 

אבא שלי נפטר יחסית צעיר. מסכרת

אחרי הבלגן של השבעה אצתי רצתי לעשות בדיקות כלליות

לראשונה זה ארבע שנים

גיליתי שהשומנים בדם והכולסטרול חוגגים כמו במסיבה של סקאזי

אבל סכרת איין. למזלי.

 

מאז עשיתי בדיקות דם כל שלושה חודשים.

הורדתי את כל המדדים.

יצאתי נסיך.

ואז התחלתי ללמוד

מכרתי את הרכב

התחלתי לנוע

אך הפסקתי עם הכדורים

והחרא גנים חזרו

 

היום עשיתי שוב בדיקות

בדיוק שנה מהבדיקות הקודמות

התוצאות עוד לא הגיעו

אבל כן עיינתי בתוצאות של שנה שעברה

אלוהים ישמור מה שהולך שם

מקווה שהשנה התוצאות יהיו יותר טובות

 

אני גוסס

תוך חמש שנים אני כנראה אגלה סכרת

תוך עשור התקף לב

אני לא מחפש להתקרבן

אני מודע למצב

ולא מחפש להתייפף

אני לא אפתח אתר

(למרות שחשבתי על ההוא של חולה הסרטן - כי לכולם יש כלב)

אבל כן אעלה פה את התוצאות

בכיף שלי

 

החלק הכי בעייתי בגסיסה שלי הוא הצד החברתי

אני מעשן מזה עשור וזו הדרך הכי טובה להכיר אנשים חדשים

הרופאה שלי רוצה שאפסיק לעשן

זה הולך לפגוע אנושות במצב החברתי שלי

(או שלא?)

 

עולם הדייטינג הוא יותר אכזרי בעניין הזה

גם אם אני יוצא רק עם לא מעשנות

קשה למצוא גם לא מעשנת

גם לא שותה

גם לא אוכלת הרבה דברים

אני כמו טבעוני

פלוס עוד איסורים

 

אני לא שותה אלכוהול (לך תצא לדייט בלי לשתות)

ולא אוכל מוצרי חלב (לך תסרב לפיצה, לך תסביר את הסויה)

לא אוכל בקר ושלל בהמות (לך תסביר שאתה רזה עם כולסטרול גבוה)

לא אוכל מתוקים (שומנים בדם)

לא שותה מתוקים (שומנים + כולסטרול)

לא שותה דיאט (דופק את הלבלב שגם ככה דפוק)

ולא מעשן עם לא מעשנות

עולם הדייטינג הולך לאבדון

 

פעם יצאתי עם סוכרתית

זו הייתה החברה היחידה שהרגשתי ממש שלם איתה

אבל גם זה נגמר

ולא בגללי

 

יצאתי עם שלוש טבעוניות

אחת אחרי השנייה

וגם להן היה קשה עם הרגלי המזון שתיה שלי

 

אני צריך מישהי כמוני

או שלכל היותר מישהי שתבין אותי

שתשלים אותי

שלא תשפוט אותי

 

והכי חשוב

לא להתקרבן

 

"ברוכים השוכחים, הנשכרים גם ממחדליהם" (ניטשה)

 

לילה טוב

נכתב על ידי אסיר חופשי , 7/8/2015 01:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)