לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

הבדידות רק מחמירה


אי שם ב-2003, בחודש השני שלי בצבא, עשיתי אבטחת ישובים

בפעם הראשונה מתחילת השירות הצבאי, כל הפלוגה הופרדה

חולקה בין ישובים לשבוע

נותרתי עם עוד חייל ששנאתי ומפקד שלא הכרתי

שבוע סיוט

בסופו של השבוע נפגשנו כל החבר'ה

מוצאי שבת

חיילים מחבקים חיילים שלא ראו שבוע

מספרים חוויות

אני מדליק סיגריה

מחפש פרצוף מוכר

(אין)

ואז הבנתי

אני אנטיפת

 

פסט פורוורד מלא שנים קדימה

אני עובר שבועות נוראיים

אני לבד בחיפה

אין לי פה חברים

אני לא מכיר אף אחד

אין לי כסף להיזרק בפאב ולהכיר

בתוכנת הכרויות לא הולך משהו

ואני מרגיש בודד מאי פעם

כמה בודד? היום דיברתי עם הבוסית לשעבר רבע שעה

כזה בודד

 

אני אובד עצות

ומחכה כבר להתחיל עבודה חדשה

(אין)

כדי למצוא חברים חדשים 

(לא יקרה)

אני אנטיפת

 

לילה טוב

שון

אנטיפת

נכתב על ידי אסיר חופשי , 11/8/2015 02:27  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)