לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

הו פאק יו גנים מרושעים


אז אחרי שהורדתי בשר

וגבינות

וביצים

ואלכוהול

עדיין יש לי אקסטרה כולסטרול

ואקסטרה שומנים בדם

הרופאה טוענת שמדובר בגנטיקה דפוקה

אני עדיין במנטרה של התפריט המערבי ליוצאי המזרח

מפה לשם היא הביאה לי כדורים

כי כולסטרול כפול מהמטרה מצריך טיפול

ואני צריך להגיד תודה שאני לא מאושפז

או מת

 

התחלתי ליטול שלשום בלילה

ואתמול גיליתי

את תופעת הלוואי האכזרית ביותר

לא קראתי את תופעות הלוואי

כדי לא ליצור אפקט פיגמליון

גיליתי את זה על בשרי - 

אין-אונות

אימפוטנציה

איבר מין שלא מזדקר

כן מסוגל להגיע לאורגזמה

אבל בלי להזדקר

שזאת סיטואציה משעשעת

אבל אכזרית

לפחות יש לי תירוץ

 

אז בנוסף לכך שאני לא שותה אלכוהול

ואוכל טבעוני

וגם ככה קשה להשיג כך מערכת יחסים

בנוסף לזה

אני לא יכול לספק מינית

יאיי

1-0 לגנטיקה הגרועה שלי

 

אם אנסה להסתכל על הצד החיובי - 

אני אהיה רגוע יותר

אין זקפת בוקר

אין התעוררות לא רצויה

לא קיים

מצד שני

זה גם לא קיים כשצריך

מתלבט אם להפסיק את הכדורים

או כמו שחבר טוב ניסח את זה - 

השאלה מה יותר חשוב: החיים או איכות החיים

שאלה טובה

שאלה מצוינת

ואין לי תשובה על כך בתור אחד שהתייתם מאביו בגיל צעיר מאוד

 

אחלה יום מלא באהבה

(לפחות תאהבו בשבילי)

שון

בכלא הבריאות

נכתב על ידי אסיר חופשי , 12/8/2015 10:38  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)