לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

אכזבה במספר שלבים


רציתי לעשות את זה יפה ומסוגנן

בסגנון שלי

אבל לא. זה לא יקרה, כי זה לא אמור להיות פוסט מופת.

זה אמור להיות פוסט מתבכיין וילדותי ואגואיסטי.

 

PAUSE

 

אני באמת, באמת, באמת (!!) שם את האגו בצד בכל צומת בחיי. 

כך הצלחתי להסתדר בעבר, להתמודד, אפילו להנות.

אני מוותר כשצריך, משחרר כשצריך, באמת שהאגו לא מניע אותי. כך גם במקרה הזה

 

UNPAUSE

 

בקיצור מדובר בידידה, מכרה, קולגה, שחשבתי שהיא גם קרובה.

כשהייתה מובטלת השגתי לה עבודה

כשנגמר לה החוזה בדירה - עזרתי לה למצוא דירה

עשינו ביחד עבודות בלימודים וגם שם עזרתי לה כי אני יודע באיזה עומס היא נמצאת

היא הייתה ביום ההולדת האחרון שלי, ובהוא שלפניו

ואז היא התחתנה

 

PAUSE

 

ראוי להבהיר שהיא קיבוצניקית, אתאיסטית, אנטי-רבנות.

זו לא באמת הייתה חתונה, היא מיודעת בציבור ועשתה "אירוע"

 

UNPAUSE

 

בקיצור על החתונה גיליתי בפייסבוק, כמה נחמד.

אבל שכנעתי את עצמי שכנראה לא היה מדובר באירוע רשמי כי אני מכיר את הפרסונה

היא איששה את השכנועים העצמיים ואמרה שעשתה אירוע למשפחה וחברים קרובים

ואני לא חבר קרוב, באמת שלא, לא ציני.

 

ואז היה יומולדת לידידה אחרת...

 

והידידה האחרת הזמינה אותי, ועוד חברים.

מפה לשם הם התחילו לדבר על החתונה, ואני חטפתי כאפה לפנים

יותר - אצבע בעין.

לא הוזמנתי לחתונה שחברים אחרים שלי הוזמנו

וזה מעצבן, אוי כמה שזה מעצבן

 

PAUSE

 

יש לי ידידה קרובה שאומרת שאני צריך לנסות לשחרר

קרה

נגמר

חבל לבכות על סויה שנשפך

 

UNPAUSE

 

ולסיכום...

אחרי שהייתה בינינו כימיה מדהימה

אחרי שעזרתי לה עם עבודה

ודירה

ולימודים

אפילו כשהצטיינה הגעתי לטקס

מיותר לציין שהייתי היחיד מבין החברים

היא קראה שם בטקס מכתב

מכתב שאני סיגננתי לה

אחרי כל זה

אני מאוכזב

 

PAUSE

 

יש משפט, אני לא זוכר אותו במדויק

אבל בגדול הוא אומר - אל תצפה שמה שנראה לך לגיטימי, נראה לאחרים לגיטימי

פאק האנושות

פאק הפולטיקה

פאק הרציונאל

פאק הלגיטימות

 

לילה טוב

שון

שבסוף כן יצא לו פה משהו בסגנון שלו

האסיר החופשי

נכתב על ידי אסיר חופשי , 16/8/2015 00:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)