לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

החליפות איבדו מזמן את הזכות לדבר...


אני לא מאמין שגם אני חטאתי לשורה מתוך שיר בכותרת :/

ולגופו של עניין...

 

בגיל 15 נסעתי עם חברים לאילת

בפעם הראשונה

במהלך הטיול היה לנו דיון ארוך ואינטנסיבי על ביגוד

ביגוד לאירועים

ביגוד לחדר אוכל

ביגוד לעבודה

הודעתי שאני בחיים, בחיים לא אלבש עניבה

ספורט אלגנט תמיד

נעלי התעמלות תמיד

 

FF

 

בגיל 16 טסתי ליוון

טיול מאורגן

עשו לנו תדריך "תרבות"

כך זה הישראלים, רוצים אירופה אבל מתנהגים מזרח

כחלק מהתדריך הודיעו לנו שלחדר אוכל לא נכנסים במכנסיים קצרים

בדגש מיוחד על ארוחת הבוקר

התלבשתי לראשונה בחיי בצורה שלא נוחה לי

למען התרבות

הכיבוד

 

FF

 

בגיל 22 התחלתי לעבוד במוקד שירות

אני עוד הגעתי עם חולצות סוף מסלול

חבר הגיע מכופתר כל בוקר

היה נראה לי מוזר

 

FF

 

בגיל 23 נסענו לאילת

לבשתי מכנסיים ארוכים לארוחת הבוקר

הייתי היחיד

 

FF

 

בגיל 25 עבדתי במוקד שירות אחר

אחראי משמרת

התבקשתי לזרוק את כל חולצות סוף המסלול

לבוא עם מכנס ארוך תמיד

להתגלח

להסתפר

להתיישר

 

FF

 

בגיל 27 קיבלתי קידום

ניהלתי את המוקד

חולצות הטי של קסטרו הפכו לפולו

הג'ינסים הפכו לאלגנטיים יותר

הבוסית שלי הגיעה רק עם מכנס שחור לעבודה

אוי לי אם אני צריך להתקדם עוד יותר

 

FF

 

היום נוסע לחתונה

קיבלתי תדריך "תרבות"

כך זה הישראלים, מה שלא עושים - לא עושים את זה נכון

התבקשתי לא לבוא עם מכנסי ג'ינס

לא לבוא עם נעלי התעמלות

מכופתר חובה

להתגלח

להסתרק

 

מספרים על יהודי זקן אחד שנקלע למסעדה

הוא היה רעב מאוד, אך לא היה לבוש בקוד הלבוש של המסעדה

קיבל שירות מינימאלי

כמעט ולא התייחסו אליו

כשסיים לאכול, השאיר טיפ מינימאלי

למחרת הגיע שוב למסעדה

לבוש בהתאם לקוד הלבוש של המקום

התייחסו אליו בהתאם

פירפרו סביבו

כשסיים לא השאיר טיפ

בעל המסעדה יצא אליו ושאל אותו מדוע אתמול השאיר טיפ (גם אם מינימאלי) והיום לא

הוא אמר לו: "אתמול אני קיבלתי שירות, גם אם מינימאלי, היום הבגדים שלי קיבלו שירות, אם הבגדים יירצו שישאירו לכם טיפ

זו הדעה שלי על רגל אחת

 

לימים טובים ופחות רשמיים

 

שון

שהולך לחגוג הלילה

נכתב על ידי אסיר חופשי , 18/8/2015 13:00  
הקטע משוייך לנושא החם: חופשה בחו&quot;ל
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)