לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

קיר טיפוס פאקרס !!


יום ראשון מתחיל עבודה חדשה

נוראית

סטודנטיאלית

אז רגע לפני החלטתי לקחת אוויר ולאתגר את עצמי

 

אחרי שכל החודש שלא עבדתי הרגשתי שאני מטפס על קירות - 

זה הזמן לטפס עליהם באמת

אני נוסע מחר לקיר טיפוס הכי גבוה בארץ (בעכו)

ואולי אף אעשה באנג'י

האולי לא מגיע ממקום של פחד, הוא מגיע ממקום שכבר עשיתי בעבר באנג'י גבוה יותר, ועכשיו לא בטוח שבא לי לשלם על פצצת אדרנלין בינונית

אבל הקיר הולך להיות מגניב

אני במנטרה שאם משהו מרתיע אותך - כנס בו בכל הכוח.

 

כשהייתי בן 12 פחדתי להדליק גפרורים

אז לקחתי קופסאת גפרורים, יצאתי לפארק ליד הבית והדלקתי

גפרורים ראשונים זרקתי ישר מהיד מהפחד

לאט לאט החזקתי גפרור שנייה אחרי ההדלקה

ואז חמש שניות

ואז עד שהלהבה הגיעה לי לציפורן

 

כשהייתי ילד לא היו לי אופניים

יום אחד לקחתי אופניים של שותף

ניסיתי לרכוב

התרסקתי

עליתי שוב

התרסקתי שוב

מפה לשם לפני שנתיים רכבתי את כל פארק אמסטרדם

 

כשפחדתי לירות בנשק בצבא לקחתי מחסנית ורובה

ויריתי כאילו אין מחר

בקיצור...

הבנתם את הנקודה

אז מחר אני הולך להתמודד עם הרתיעה מגבהים

ואם אני לא אכנס בזה חזק - אני ארתע תמיד

 

בנוסף,

אם יש לכם המלצות למקומות טיול באיזור עכו-נהריה

או מקומות לישון בהם

אשמח להמלצות

 

לילה טוב

שון

שהולך לטפס גבוה

נכתב על ידי אסיר חופשי , 21/8/2015 01:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)