לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     




הוסף מסר

8/2015

המון דם למעלה


יש שני מצבים בהם אני מרוכז הכי הרבה - 

1. בזמן ריצה

2. אחרי סקס

 

אחד מהם לא עשיתי חודשיים, וחזרתי לעשות בתחילת השבוע ומאז כמעט כל יום

ואחד מהם - טפו טפו טפו - הכל בזרימה

 

מוזמנים לנחש מה זה מה

 

ולעניין השורה מאתמול

לפני כמה שנים מישהי הטבות שלי כתבה לי משהו ממש יפה

אבל מאוד .. ממממ.. מלוכלך

בשיטוט במייל מצאתי את הטקסט הזה

טקסט יפהפה 

מוזיקה לאוזניי

 

אני לא זוכר מי כתבה לי את זה :0

אני כן זוכר שזו לא מישהי שהייתה איתי פיזית

מפאת הצניעות אני לא אעלה את זה פה

אבל אם מישהי במקרה בטעות זוכרת שהיא שלחה טקסט מלוכלך למישהו

מוזמנת ליצור איתי קשר

 

אם מישהו מישהי סתם סקרנים, אין לי בעיה לשלוח את זה בהודעה פרטית

רק תבקשו

 

לילה טוב

שון

מחויך משום מה

ומרוכז ;)

נכתב על ידי אסיר חופשי , 27/8/2015 01:00  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,354
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)