לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אסיר חופשי

סיפורו של האיש שמעולם לא היה בכלא ומעולם לא השתחרר ממנו


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2015    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   




הוסף מסר

9/2015

לוח וגיר, מפה על הקיר


לוח וגיר

מפה על הקיר

מחברת, יומן וצלצול

היא שהייתה

מורה שעשתה 

לי בלבול

 

שם בכיתה

אהבתי אותה

הייתי כמו אפלטון

יושב וחולם

על כל מה שלא בא בחשבון

 

יש מספר חגים חילוניים בלוח השנה הישראלי

יום עצמאות

יום הזכרון

יום השואה

אחד בספטמבר

 

יכולים להיות לך אחד מארבעה תפקידים ביום הזה - 

1. תלמיד

2. הורה

3. מורה

4. אף אחד מהתפקידים מעלה

 

כולנו היינו 1

רובנו נהיה 2

אני זכיתי להיות 3

 

אני בתפקד 3 מאז 2010 

אולי לפני

אחרי 12 שנה בתפקיד 1

עוד שש שנים בתפקיד 4

ועדיין החג הזה - 

אחד בספטמבר

הוא יום מרגש עבורי

אני זוכר את היום הראשון בכיתה א

ובכיתה ה

ובכיתה ז

ובכיתה י

ובכיתה י"ב

הרגשה מדהימה

חג שמח

 

לו רק היית

קצת פחות המורה שלי

לו רק היית

קצת יותר נערה שלי

הייתי מראה לך

מיהו הילד

הכי מפותח בכיתה

(יענקלה רוטבלט)

 

מוזמנים לספר לי חוויות מכל אחד מהתפקידים

לילה טוב וחג שמח!

שון

שחוגג

נכתב על ידי אסיר חופשי , 2/9/2015 00:55  
הקטע משוייך לנושא החם: פתיחת שנת הלימודים
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  אסיר חופשי

בן: 39

תמונה




1,350
הבלוג משוייך לקטגוריות: 30 פלוס , פילוסופיית חיים , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאסיר חופשי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אסיר חופשי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)