לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

תן לי סיבה להאמין ש



Avatarכינוי:  Better than me

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2017


טוב אולי הבעיה שלי זה שהרבה יותר קל לי לכתוב מלדבר. 
אז זה יהיה קצת ארוך ואני לא יודעת מתי תקרא את זה. 
אבל. טוב אני פשוט אשים את זה על השולחן 
לא ציפיתי לשום דבר. סתם. קצת. נפגעתי.
אני מבינה ולא מסכימה אבל מכבדת כי מה יש לי לעשות? 
אתה חשוב לי. אבל קצת קשה לי ככה. (ואולי סתם קצת נמאס לי?)
מפחיד אותי קצת. 
זורמת זורמת עד ש. 
ואז מגיע ה-עד ש. 
היי, אני מבינה שאתה לא יכול או לא רוצה להתחייב, לטפח ציפיות או לא יודעת מה. 
אני לא יכולה ככה. 
אתה באמת חשוב לי. 
אולי זה מה שציפיתי לשמוע. שאני חשובה לך, בלי האבל שבסוף. 
לא יודעת כמה אני יכולה להיות ה.. הסתם שבמצב הביניים הזה,
בכל הדבר הזה שקורה כבר חודש חודשיים,  
לא יודעת כמה אני יכולה להיות פה ככה. 
אז אני צריכה טיפה לחשוב על זה. 
יש שקיעה מקסימה, שיהיה לך אחלה של סופש.

**

 

מניחה שהתשובה שרציתי לשמוע זה לא ״קצת מבאס. אני גם צריך לחשוב על זה״

כואב לי בלב, אתה יודע? 

חזרתי לבלוג אחריי שנה ארוכה הרחק מכאן 

תראה מה עשית לי...

נכתב על ידי Better than me , 26/8/2017 00:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





4,747

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBetter than me אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Better than me ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)