לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אז ניסיתי לכתוב שירה..


Begin at the beginning,the king said,very gravely,and Go on till you come to the end:then stop. Lewis Carroll, Alice in Wonderland

Avatarכינוי:  The Mad Fat Cat

בת: 25





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

2/2016

אני מחכה לאביר על הסוס הלבן


אני מחכה לאביר על הסוס הלבן

אני מחכה לו בשמלה לבנה

 

 

עומדת ליד שער הורדים

כמו חזיון של משורר אהבה

אני עומדת לבד, זרי בידי

השיער מתבדר ברוח , השמלה מרקדת סביבי

כולנו מלאי ציפייה לקראת האביר שלי

 רק קוצי הורדים דוקרים אותי

 

הדם נוטף ומטפטף

אני מחכה לאביר על הסוס הלבן

אני מחכה לו בשמלה לבנה מוכתמת בדם

 

 

החושך ירד על השמלה והיא שחורה אדומה

כמעט כמו אות אזהרה

הפרחים התייבשו ונבלו

אך אני עוד עומדת , מחכה בשער

 

 

אני מחכה לאביר על הסוס הלבן

אני מחכה לו בשמלה מכוערת ולא מזמינה

איפה הוא , הנלכד בשיח בר ?

לאור הירח אני רועדת מקור

 

 

פניי נחרשו בקמטים

בעונות השנה החולפות

קציר ועוד קציר , הנשים מלקטות .

זקנתי ואיני עוד עומדת , יושבת למרגלות שיח פרא

אך עדיין מחכה לבואך

הו מתי כבר תגיע, מלאך המוות , הוד רוממותך

נכתב על ידי The Mad Fat Cat , 29/2/2016 17:44  
הקטע משוייך לנושא החם: להיות אישה ב-2016
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , תחביבים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Mad Fat Cat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Mad Fat Cat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)